شناسهٔ خبر: 45271626 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

امام جمعه دولت آباد برخوار در نماز جمعه این هفته:

یکی از معماهای پیچیده برای آمریکا، چگونگی برخورد با ایران است

امام جمعه دولت آباد برخوار با اشاره به اینکه آمریکا نمی داند برای جلوگیری از قدرتمند شدن ایران چکار بکنند، تصریح کرد: یکی از معماهای پیچیده برای آمریکایی ها، این است که در آن مانده اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از برخوار، حجت الاسلام والمسلمین سید حسین محمود آبادی در نماز جمعه این هفته با اشاره به اتمام ریاست جمهوری ترامپ و آغاز ریاست جمهوری بایدن گفت: مطالبی که رئیس جمهور جدید در روز تحلیف خود در مورد آمریکا بیان کرد قابل تأمل است. بایدن گفت آمریکا از تفرقه رنج می برد و نیاز به وحدت دارد، تبعیض نژادی در آمریکا هست و آمریکا دچار تروریست داخلی شده است. در مورد ایران هم گفت که با متحدانمان باید مشورت کنیم.

وی با بیان اینکه مراسم تحلیف این رئیس جمهور نه تنها همراه با شادی نبود بلکه با تدابیر شدید امنیتی و حضور نیروهای نظامی در واشنگتن انجام شد، عنوان کرد: همه اینها واقعیت های درون آمریکا را نشان می دهد. رئیس جمهوری که باید از برنامه‌های پیشرفتی برای کشور خود حرف بزند، توجه به خرابی‌ها و ویرانی‌ها دارد.

خطیب جمعه دولت آباد افزود: این واقعیت ها نشان دهنده پوسیدن نظام حاکم بر آمریکا و فروپاشی از درون می باشد. همان فروپاشی که مقام معظم رهبری فرمودند آمریکا کشتی تایتانیک است و در حال غرق شدن.

حجت الاسلام محمود آبادی با بیان اینکه نباید فراموش کنیم آمریکا می گفتند ایران ۴۰ سالگی انقلاب خود را جشن نخواهد گرفت، اظهار کرد: ضد ایرانی ترین افراد در آمریکا را مانند جان‌بولتون و پامپئو روی کار آوردند. آنها تابستان های داغ را برای ایران پیش بینی کرده بودند، هیچ کدام از این برنامه ها عملی نشد و نظام جمهوری اسلامی سربلند و پیروز و با نفوذ بیشتر در منطقه در حال طی کردن پله های ترقی است ولی آنها سرخورده نمی دانند برای جلوگیری از قدرتمند شدن ایران چکار بکنند و چگونگی برخورد با ایران را نمی دانند.

وی تصریح کرد: یکی از معماهای پیچیده برای آنها، چگونگی برخورد با ایران است که در آن مانده اند. مجموع این مطالب به ما می فهماند که راهی که انتخاب کرده ایم صحیح است، مسیر قوی شدن، مسیر روی پای خود ایستادن، که مورد تاکید حضرت آقاست.

امام جمعه دولت آباد در ادامه به رزمایش سپاه و ارتش اشاره کرد و افزود: رزمایش موشکی سپاه و ارتش بحمدالله با موفقیت انجام شد که جای تشکر از این عزیزان دارد. پیام این رزمایش ها علاوه بر بازدارندگی که ایجاد می‌کند، این است که ایران قدرتمند است و رئیس جمهور جدید آمریکا و همسایگان در محاسبات خود باید این قدرت را به حساب آورند.

حجت الاسلام محمود آبادی با بیان اینکه اینها اگر سردار سلیمانی را به شهادت رسانیدند نباید فکر کنند که با رفتن یک فرمانده، قدرت ایران ضعیف شده است و یا سستی به این نظام راه پیدا کرده است، خاطر نشان کرد: نه تنها سستی راه پیدا نکرده است، بلکه برنامه های دفاعی ایران قوی تر هم شده است و آنها نمی توانند به سادگی با ایران برخورد کنند. همین موارد باعث می شود که در فکر گزینه نظامی نباشند و از فکر جنگ بیرون روند.

نظر شما