شناسهٔ خبر: 45271375 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

سیمان مورد نیاز مردم و پروژه ‌‎های عمرانی در اسرع وقت تامین شود

استاندار بوشهر گفت: سیمان مورد نیاز پروژه ‎های عمرانی و نیاز‌های مردم باید در اسرع وقت تامین شود تا خللی در روند اجرای طرح‌ها ایجاد نشود.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراوند، استاندار بوشهر در نشست کارگروه تنظیم بازار بیان کرد: برای  کارخانه‌های سیمان این استان باید ساز و کاری فراهم شود تا وضعیت تامین سیمان به تعادل برسد.

او ادامه داد: سیمان مورد نیاز پروژه‎های عمرانی و نیاز‌های مردم باید در اسرع وقت تامین شود تا خللی در روند اجرای طرح‌ها ایجاد نشود.

استاندار بوشهر افزود: در موضوع تامین سوخت نیز باید شرایطی فراهم شود تا با خاموش شدن فلر‌های آلاینده در کنگان زمینه تامین سوخت کارخانه‎ سیمان ساروج این شهرستان فراهم شود.

گراوند در ارتباط با وضعیت تامین روغن استان بوشهر گفت: با هدف تعادل بخشی به بازار روغن نیز باید شرایطی فراهم شود که نیاز هم استانی‌ها هر چه سریع‌تر تامین شود که در این زمینه مشارکت با اتاق اصناف ضروری است.

او با اشاره به وارداتی بودن روغن خام عنوان کرد: در استان بوشهر به واسطه قرار گرفتن در شرایط موقعیت مرزی با دریا باید سرمایه‌گذارانی برای روغن‌کشی در بوشهر ترغیب شوند.

استاندار بوشهر در ارتباط با وضعیت میوه مورد نیاز شب عید عنوان کرد: باید از هم اکنون ساز و کار لازم برای تامین میوه مورد نیاز تعریف شود تا میوه با قیمت مصوب و متعادل مورد نیاز هم استانی‌ها فراهم شود.

گراوند بیان کرد: در بحث انتخاب مباشر نیز باید اطمینان خاطری برای آن‌ها فراهم شود تا بدون دغدغه نسبت به تامین مورد نیاز اقدام کنند.

بیشتر بخوانید

او افزود: در ارتباط با بازارچه‌های میوه و تره بار شهرداری بوشهر نیز این مهم باید هر چه زودتر محقق شود تا بخشی از مشکل بالا بودن قیمت آن در بوشهر برطرف شود.

استاندار بوشهر گفت: با توجه به در پیش بودن ایام عید باید نشست‌های کارگروه تنظیم بازار به صورت هفتگی برگزار شود تا کمبود‌های احتمالی پیش از وقوع مدیریت شوند.

انتهای پیام/م

نظر شما