شناسهٔ خبر: 45271293 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

امام جمعه همدان:

حوزه‌های علمیه برای ادامه فعالیت نیازمند منابع پایدارند

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان همدان با تاکید بر اینکه باید زمینه ایجاد ارتباط مردم و جامعه با علما و بزرگان حوزه را فراهم کنیم، گفت: حوزه‌های علمیه برای ادامه فعالیت نیازمند منابع پایدارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام و المسلمین حبیب الله شعبانی، امام جمعه همدان، عصر امروز در نشستی با اعضای مجمع نمایندگان طلاب و فضلای همدان، با تاکید بر اینکه باید زمینه ایجاد ارتباط مردم و جامعه با علما و بزرگان حوزه را فراهم کنیم، اظهار داشت: مردم باید با سیره و خصوصیات روحانیت اصیل و عالم آشنا شوند و نباید اجازه دهیم که در این بین فاصله‌ای ایجاد شود.

وی با اشاره به برگزاری مراسم‌ها و نکوداشت‌ها برای برخی بزرگان، افزود: آنچه در برگزاری این مراسم‌ها لازم است که توجه شود، برگزاری مراسمی در شان آن شخصیت و عالم است و این موضوع دارای اهمیت بالایی است.

امام جمعه همدان با بیان اینکه استان دارای طلاب توانمند و توانایی در زمینه‌های مختلف است، گفت: مجمع طلاب باید برنامه ویژه‌ای برای حمایت از طلاب نخبه در دستور کار  داشته باشد و برای آن برنامه ریزی لازم انجام دهد.

وی با اشاره به شهدای استان همدان، خواستار معرفی و تبیین سیره شهدا در جامعه شد و اظهار کرد: یکی از شهدای بزرگ دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان، شهید همدانی است و خوب است نسل جوان ما با ویژگی‌ها و ابعاد شخصیتی این شهید عزیز و دیگر شهدای همدانی آشنا شوند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان در پایان بیان کرد: حوزه‌های علمیه برای ادامه فعالیت نیازمند منابع پایدار هستند.

نظر شما