شناسهٔ خبر: 45271218 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

روستاهای واجد شرایط انتخابات در استان تهران صاحب شورا می‌شوند

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران با اشاره به انتخاب شعبه‌های انتخابات با رعایت پروتکل‌های بهداشتی گفت: بعضی از روستاهای تهران واجد شرایط انتخابات هستند اما شورا ندارند، از این‌رو در جلسه‌ای مصوب شد که باید این روستاها، صاحب شورا شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، شکراله حسن بیگی معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به تشکیل ستاد انتخابات کشور در مورد چگونگی برگزاری انتخابات اظهار کرد: برای رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و سلامتی مردم برای رأی‌دهی، شعبه‌های انتخاباتی با توجه به شرایط کرونایی انتخاب می‌شود.

وی گفت: میزان تعرفه‌ها در این دوره انتخابات نیازسنجی شده و از فرمانداران شهرستان‌ها استعلام شده تا برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شود.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران همچنین با بیان اینکه ستاد انتخابات کشور ۱۱ اسفندماه تشکیل و پشتیبانی لازم از انتخابات در استان‌ها نیز انجام می‌شود، تصریح کرد: انتخابات میان دوره‌ای مجلس تنها در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس برگزار می‌شود.

حسن بیگی افزود: بعضی از روستاهای تهران واجد شرایط انتخابات هستند اما شورا ندارند، از این‌رو در جلسه‌ای مصوب شد که باید این روستاها، صاحب شورا شوند.

انتهای پیام/۶۷۰۵۲/پ/س

نظر شما