شناسهٔ خبر: 45270790 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فرماندار دیواندره: انتخابات بارزترین اتفاق سیاسی کشور است

سنندج - ایرنا - فرماندار دیواندره از انتخابات به عنوان بارزترین اتفاقات سیاسی در کشور یاد کرد و گفت: هر چه مشارکت در همیش سیاسی بیشتر باشد استحکام نظام در مقابل دشمنان بیشتر و مواضع محکم تر خواهد بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا ،جمال ارشدی  روز شنبه در نشست با دهیاران بخش مرکزی شهرستان دیواندره به مشارکت پرشور مردم در انتخابات ادوار گذشته اشاره کرد و اظهار داشت: مردم ایران در طول ۴۱ سال گذشته از عمر با برکت انقلاب اسلامی در همه عرصه ها بویژه انتخابات ریاست جمهوری، مجلس شورای اسلامی، مجلس خبرگان رهبری و شوراهای اسلامی شهر و روستا حضور گسترده داشته و سدی مقاوم در برابر توطئه دشمنان ایجاد کرده‌اند.

وی  به نقش و اهمیت حضور دهیاران در مجالس و گردهمایی‌های انتخاباتی اشاره کرد و یادآور شد: شما باید مردم را به شناخت واقعی در مورد افراد اصلح و اهمیت مشارکت در انتخابات تشویق کنید تا بتوانند افراد شایسته،  انقلابی و شجاع در دفاع از حقوق مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها انتخاب کنند.

فرماندار دیواندره با بیان اینکه باید به سمت اگاهی‌های سیاسی برویم، اضافه کرد: مردم با راهنمایی شما دهیاران فردی را باید انتخاب کنند که درد روستا و کشور را بشناسد و بتواند برای درمان آن  راهکار ارائه دهد.

ارشدی با اشاره به اینکه در نظام اسلامی ایران انتخابات یکی از شاخص های مهم مردم سالاری دینی است، گفت: تلاش خواهیم کرد انتخابات را در نهایت امنیت، سلامت و رعایت اصل بی طرفی با مشارکت بالا در این شهرستان با کمک همه جریانات،  احزاب و گروه های سیاسی برگزار کنیم.

شهرستان دیواندره با 80هزار نفر جمعیت در 85 کیلومترشهر سنندج مرکز کردستان قرار دارد.

نظر شما