شناسهٔ خبر: 45270435 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

۳۶۱ تن نهاده دامی قاچاق در در اردبیل کشف شد

اردبیل - ایرنا - فرمانده انتظامی استان اردبیل از کشف بیش از ۳۶۱ تن نهاده دامی قاچاق به ارزش بیش از هفت میلیارد ریال در عملیات ماموران پلیس امنیت اقتصادی اردبیل خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا ، سردار هوشنگ حسینی روز شنبه در جمع خبرنگاران گفت: در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و پیشگیری و مقابله با فعالیت‌های مجرمانه قاچاقچیان، ماموران پلیس امنیت اقتصادی اردبیل موفق به شناسایی چهار شرکت متخلف شدند.

وی افزود: پس از بررسی‌های تخصصی ماموران مشخص شد مسئولان این شرکت‌ها از تحویل نهاده‌های دامی یارانه‌ای به مرغداران و دامداران خودداری و با هدف دستیابی به سود بیشتر قصد فروش آن در بازار آزاد را دارند.

وی اظهارکرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی پس از اطمینان از فعالیت مجرمانه مسئولان این شرکت‌ها و پس از هماهنگی قضایی و به همراه کارشناسان سازمان جهاد کشاورزی استان به محل موردنظر اعزام و پس از بازرسی‌های به عمل آمده از انبارهای این چهار شرکت ۳۶۱ تن نهاده دامی از نوع جو و ذرت که به صورت غیرقانونی دپو و احتکار شده بود، کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان اردبیل با بیان اینکه نهاده‌های دامی کشف شده پس از هماهنگی‌های لازم تحویل مرغداران و دامداران شد، اضافه کرد: کارشناسان ارزش این نهاده‌های دامی قاچاق و احتکار شده را هفت میلیارد و ۲۴۷ میلیون و ۱۵۰ هزار ریال اعلام کردند.

سردار حسینی بیان کرد: پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و برای بررسی و سیر مراحل قانونی تحویل سیستم قضایی شد.

وی با اشاره به اینکه اقدام ماموران پلیس امنیت اقتصادی باعث رضایت مردم و مسئولان استان شده است، اضافه کرد: مبارزه با قاچاق کالا یکی از اولویت‌های اصلی نیروی انتظامی بوده و شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع یا مشاهده هرگونه فعالیت مجرمانه قاچاقچیان، مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

نظر شما