شناسهٔ خبر: 45270311 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

دستگیری ۴ اراذل و اوباش در رودبار

محدثه مهدوی

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی گیلان از دستگیری چهار نفر از اراذل و اوباش سابقه‌دار که موجب اخلال در نظم عمومی در شهرستان رودبار شدند، خبر داد.

صاحب‌خبر -

سرهنگ حسین حسن‌پور در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر چند فقره نزاع و درگیری منجر به ضرب و جرح و استفاده از سلاح سرد و گرم در شهرستان رودبار توسط اراذل و اوباش سابقه‌دار و انتشار آن در فضای مجازی به منظور قدرت‌نمایی و ایجاد رعب و وحشت، شناسایی و دستگیری متهمان در دستورکار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی با انجام تحقیقات و اقدامات اطلاعاتی متهمان را که به استان‌های همجوار متواری شده بودند با هماهنگی قضایی طی سه عملیات دستگیر کرد.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان گیلان تصریح کرد: متهمان ۲۳، ۲۴، ۲۵ و ۲۶ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

این مقام انتظامی گفت: این افراد دارای سابقه متعددی از جمله نزاع و درگیری، قدرت‌نمایی با سلاح گرم و سرد، سرقت، شرارت، مزاحمت، رعب و وحشت بوده‌اند.

سرهنگ حسن‌پور بیان کرد: اخلال در نظم عمومی جزو خطوط قرمز پلیس بوده و نیروی انتظامی با اشرافیت و اقتدار کامل با هرگونه بی‌نظمی و هنجارشکنی به صورت قاطع و قانونی برخورد می‌کند.

انتهای پیام

نظر شما