شناسهٔ خبر: 45270249 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت | لینک خبر

حسین زاده خبر داد:

اجرایی پروژه محور درز - سایبان با اعتباری بالغ‌ بر ۴۰ میلیارد ریال

نماینده مردم لارستان در مجلس، گفت: آغاز عملیات اجرایی لکه‌گیری و روکش آسفالت محور درز - سایبان با اعتباری بالغ‌ بر ۴۰ میلیارد ریال در دستور کار قرار دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش  خبرگزاری خانه ملت، حسین حسین زاده  در راستای توسعه منطقه و اهمیت راه‌های مواصلاتی در حوزه انتخابیه، گفت:مسئولان عالی وزارت راه و شهرسازی بزودی عملیات اجرایی لکه‌گیری و روکش آسفالت محور درز-سایبان با اعتباری بالغ‌بر ۴۰ میلیارد ریال پس از طی شدن مراحل قانونی آغاز خواهد شد.

نماینده مردم لارستان، خنج، گراش   در  مجلس شورای اسلامی  تصریح کرد: منطقه درز و سایبان، شرقی‌ترین بخش لارستان و در مرز استان فارس و هرمزگان واقع بوده و یکی از قطب‌های کشاورزی استان فارس محسوب شود. 

 وی ادامه داد: وجود ایستگاه راه‌آهن زاهدمحمود در انتهای این محور، به‌عنوان نقطه اتصال لارستان به شبکه ریلی کشور، اتصال مسیر به محور شریانی بندرعباس-کرمان و امکان تردد از این مسیر به نقاط و شهرهای شرقی و شمال شرقی کشور و وجود معادن بزرگ سنگ آهن، باعث افزایش روز افزون ترافیک این مسیر شده که در نتیجه، رویه اولیه محور که اغلب از جنس آسفالت سرد، باعمر بیش از ۳۰ سال است که دچار خرابی‌های شدیدی شده بود و نیازمند بهسازی است که  این امر مهم بزودی اجرایی خواهد شد.

حسین‌زاده نماینده مردم  لارستان، خنج، گراش و اوز از تلاش‌ها و پیگیری‌های مهندس شبانی مدیرکل محترم راه و شهرسازی لارستان تشکر و قدردانی کرد./

پایان پیام


 

نظر شما