شناسهٔ خبر: 45270216 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

امدادرسانی به بیش از هزار نفر گرفتار، در برف و کولاک خراسان رضوی

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: نیروهای امدادگر و نجاتگر هلال احمر استان در ۲ روز گذشته به هزار و ۷۰ نفر گرفتار در برف و کولاک امدادرسانی کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، غلامرضا صیادی معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: امدادرسانی در برف و کولاک‌های استان، از عصر دوم بهمن ماه تا صبح امروز در محور‌ها و جاده‌های خراسان رضوی ارائه شده است.

او افزود: در این مدت ۶۷۳ نفر به صورت اضطراری اسکان داده شدند که بیشترین اسکان در جاده مشهد به تربت‌حیدریه صورت گرفته است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی ادامه داد: همچنین در این مدت نیرو‌های امدادگر هلال‌احمر به ۳۹۷ نفر در قالب رهاسازی ۹۶ دستگاه خودروی گرفتار دربرف و کولاک امدادرسانی کردند.

صیادی بیان کرد: بیشترین حجم نیرو‌های هلال احمر در قالب ۲۹ تیم عملیاتی به استعداد ۱۳۴ امدادگر و نجاتگر هلال احمر در محور‌های مشهد به تربت حیدریه و برعکس، مشهد به نیشابور و برعکس، سرخس به مشهد و نیز در جاده نقاب و جوین مشغول امدادرسانی بودند.

او تصریح کرد: بیشترین اسکان اضطراری در روستا‌های رخ و سرهنگ و گرماب بوده است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی تاکید کرد: امدادرسانی به همراه ۹ دستگاه آمبولانس و ۱۳ دستگاه سایرخودرو‌های امدادی انجام شده است.

صیادی اظهار کرد: برای حمایت از مسافران اسکان‌یافته ۱۲۵ بسته غذایی ۲۴ ساعته و نیز پتو توزیع شده است.
 
انتهای پیام//ا.د

نظر شما