شناسهٔ خبر: 45269889 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

جبهه دموکراتیک فلسطین: تجاوز وحشیانه اسرائیل به «حماة» جنایت جنگی است

جبهه دموکراتیک برای آزادسازی فلسطین در بیانیه‌ای تجاوز وحشیانه رژیم صهیونیستی به شهر حماة سوریه را محکوم کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، جبهه دموکراتیک برای آزادسازی فلسطین در بیانیه‌ای تأکید کرد که تجاوز وحشیانه اسرائیل به شهر حماة سوریه، یک جنایت جنگی است که رژیم اشغالگر در برابر چشمان جهانیان مرتکب می‌شود.

طبق گزارش وبگاه «العهد»، در این بیانیه آمده است: تجاوز اسرائیل علیه غیرنظامیان بی‌گناه و بی‌دفاع سوریه در نخستین روز ریاست‌جمهوری «جو بایدن» رئیس جمهور جدید آمریکا انجام شد و گویا حامل این پیام اسرائیل بود که معامله قرن با رفتن دونالد ترامپ از بین نرفته و طرح‌های تجاوزکارانه متکی به این معامله همچنان پابرجاست.

رژیم صهیونیستی جمعه ۲۲ ژانویه در اطراف شهر حماه دست به حمله جدیدی به اراضی جمهوری عربی سوریه زد که بر اثر آن، یک خانواده؛ پدر، مادر و دو کودک به شهادت رسیدند و چهار شهروند دیگر از همین خانواده زخمی شدند و همچنین شماری از خانه‌های شهروندان غیرنظامی بی‌گناه تخریب شد.

جبهه دموکراتیک برای آزادسازی فلسطین از تمامی کشورهای عربی به ویژه آنهایی که روابط خود را با رژیم صهیونیستی عادی کرده‌اند، خواست تا موضع روشن و صریح خود درباره این حمله و جنایت اسرائیل را اعلام کنند.

جبهه مذکور همچنین عملیات تروریستی داعش در بغداد پایتخت عراق را محکوم کرد و آن را نشانه دروغ بودن ادعاهای داعش مبنی بر دفاع از مسلمانان برشمرد و تأکید کرد که این عملیات‌ها بیانگر اهداف داعش برای ایجاد هرج و مرج، قتل و شعله‌ور کردن جنگ در کشورهای عربی برای رسیدن به اهداف خود است.

انتهای پیام/م

نظر شما