شناسهٔ خبر: 45269872 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

ماجرای درگیری اراذل و اوباش و چاقوکشی در بیمارستان ۵ آذر گرگان / ۵ نفر دستگیر شدند + فیلم

گروه استان‌ها – ۵ نفر از اراذل و اوباشی که در بیمارستان ۵ آذر گرگان درگیری فیزیکی ایجاد کرده بودند، دستگیر شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان ، ماجرای درگیری تعدادی از اراذل و اوباش با عامل حفاظت فیزیکی بیمارستان 5 آذر گرگان از خودزنی یک جوان شروع شد.

چند روز قبل فردی که به علت خودزنی دچار مصدومیت شده بود به بیمارستان 5 آذر گرگان مراجعه کرد که به علت جراحات وارده بستری شد. این فرد با تماسی که با دوستانش داشت از آنان خواست که برای ملاقاتش به بیمارستان بیایند اما اتفاقاتی رخ داد که منجر به درگیری این افراد با عامل حفاظت فیزیکی بیمارستان 5 آذر گرگان و سبب ترس و دلهره بیماران و همراهان آنان و کادر بیمارستان شده بود.

آن طور که سرهنگ فرزاد تاجره، جانشین فرماندهی انتظامی استان گفته همه این اراذل و اوباش دستگیر شده‌اند.

وی درباره چگونگی این ماجرا گفته است: چند روز قبل فردی که خودزنی کرده بود و به بیمارستان 5 آذر مراجعه و بستری می‌شود. پس از آن 4 نفر از دوستان این فرد برای ملاقات به بیمارستان می‌روند اما چون موارد بهداشتی را رعایت نکرده و ماسک نزده بودند، عامل حفاظت فیزیکی بیمارستان برای زدن ماسک به آنان تذکر می‌دهد که این افراد نه فقط توجهی به این تذکرات نمی‌کنند بلکه ماسک را از روی صورت عامل نگهبانی برمی‌دازند و ضربه‌ای هم به سینه وی می‌زنند.

درگیری به بخش اورژانس بیمارستان 5 آذر کشیده شد و استرس زیادی به عوامل نگهبانی، بیماران و همراهان آنان وارد می‌شود.

جانشین فرمانده انتظامی استان گفته همه این اراذل و اوباش چاقو در دست داشتند و با آن به سر عامل حفاظت فیزیکی بیمارستان ضربه وارد می‌زنند.

بعد از تماس با نیروی انتظامی چون موضوع اراذل و اوباش بوده پلیس تخصصی اطلاعات در صحنه حاضر و با هماهنگی دستگاه قضایی، بلافاصله اقدامات انتظامی شروع می‌شود.

آنطور که سرهنگ تاجره توضیح داده همان شب فرد مصدوم به عنوان عامل اصلی دستگیر شد و در کمتر از 48 ساعت 4 نفر دیگر در پاتوق‌هایشان دستگیر شدند.

پلیس گفته این افراد  همگی دارای سابقه مجرمیت به علت نزاع و درگیری و مزاحمت برای نوامیس بوده‌اند.

انتهای پیام/582/ی

نظر شما