شناسهٔ خبر: 45269760 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت | لینک خبر

نماینده مردم نطنز تاکید کرد:

رونق تولید مسکن نیازمند اقدامات ویژه است

نماینده مردم نطنز و بخش قمصر در مجلس با بیان اینکه قوانینی که در حوزه مسکن و صنعت ساختمان مدون می شود باید دوام داشته باشد، گفت:رونق تولید مسکن نیازمند اقدامات ویژه است.

صاحب‌خبر -

 به گزارش خبرگزاری  خانه ملت، رحمت الله فیروزی وضعیت بازار مسکن  اظهار کرد: بنده اعتقاد دارم که قوانینی که در حوزه مسکن و صنعت ساختمان مدون می شود باید دوام داشته باشد.

 نماینده مردم نطنز و بخش قمصر در  مجلس شورای اسلامی  افزود: اینکه ما هر چند صباحی در این حوزه با کار زیاد و مشکلات مادی مواجه هستیم و قوانین تغییر یابد این اقدام، اقدام مناسبی نیست و باید تدبیری اندیشیده شود و کار به صورت علمی انجام شود تا تصمیماتی که گرفته می شود و آئین نامه و قوانینی که طرح می شود مدون بوده و مدت زمان زیادی به عنوان قانون برای اجرا داشته باشد.

عضو کمیسیون عمران مجلس بیان کرد: بنده به مردم این حق را می دهم که اگر در این حوزه سرگردانی دارند که به همین دلیل باید وزارت مسکن و شهرسازی یا معاونت معماری و شهرسازی شهرداری‌ها برنامه‌ریزی داشته باشد که این قوانین دو دهه قابل اجرا باشد.

فیروزی یادآور شد: باید این نکته را به یاد داشت که مجلس کار قانون گذاری کلی را انجام می‌دهد و اینکه بخواهیم انتظار داشته باشیم از نمایندگان مجلس شورای اسلامی که ریز موارد همچون معماری منازل و غیره را انجام دهدن این انتظار درستی نیست چرا که این مسئله وظیفه دستگاه های اجرایی همچون شهرداری‌ها است.

وی در خصوص مصوبات مجلس شورای اسلامی در خصوص مسکن و صنعت ساختمان بیان کرد: آخرین مصوباتی را که کمیسیون عمران در خصوص مسکن داشته در حوزه جهش تولید مسکن بوده است؛ ما نمایندگان مردم در بهارستان به دنبال این هستیم تا بتوانیم شرایطی را به وجود آوریم که برای رونق تولید مسکن اقداماتی صورت گیرد که به همین دلیل مصوباتی را داشته‌ایم که شامل ارائه تسهیلات، در اختیار گذاشتن زمین مناسب به جهت ساخت و ساز و غیره می‌باشد./

پایان پیام

نظر شما