شناسهٔ خبر: 45269703 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

در بسته حوادث شنبه ۴ بهمن ۹۹ بخوانید؛

دستگیری سارقان خودرو و تلفن همراه در خوزستان/ کالا‌های قاچاق به مقصد نرسیدند

حوادث امروز شنبه ۴ بهمن ماه ۹۹ در استان خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف خوزستان در روز شنبه ۴ بهمن ماه ۹۹ را در این بسته خبری مشاهده کنید.

دستگیری سارق منزل در دشت آزادگان

سرهنگ سید قاسم موسوی فرمانده انتظامی دشت آزادگان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در شهر بستان از توابع این شهرستان، بررسی موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۳ بستان قرار گرفت و ماموران کلانتری ۱۳ با اقدامات اطلاعاتی هویت یک سارق را در این رابطه شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

او با بیان اینکه پس از دستگیری در بازجویی‌های به عمل آمده سارق به ۵ فقره سرقت منزل اعتراف کرد، افزود: متهم پس از تشکیل پرونده و تحویل به مرجع قضائی با قرار مناسب روانه زندان شد.

دستگیری سارق محتویات داخل خودرو در اهواز

سرهنگ محسن دالوند فرمانده انتظامی اهواز بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت محتویات داخل خودرو در سطح شهرستان، بررسی موضوع و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران پلیس این فرماندهی قرار گرفت و ماموران کلانتری ۲۲ اهواز با اقدامات اطلاعاتی هویت یک سارق محتویات داخل خودرو را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیاتی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

او با بیان اینکه در تحقیقات به عمل آمده تاکنون ۳ مالباخته مرتبط با این پرونده شناسایی شدند، تصریح کرد: متهم در بازجویی پلیس به ۴ فقره سرقت اعتراف و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

سارق حرفه‌ای در دام پلیس اهواز

سرهنگ دالوند ادامه داد: در پی وقوع یک فقره سرقت به عنف تلفن همراه در اهواز، بررسی موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران پلیس این فرماندهی قرار گرفت و ماموران کلانتری ۱۴ اهواز حین گشت زنی هدفمند و محسوس به یک دستگاه پژو ۴۰۵ مشکوک و پس از استعلام مشخص شد دارای سابقه سرقت است، که پس از تعقیب و گریز و قانون بکارگیری سلاح، متهم دستگیر و به همراه خودرو به مقر انتظامی دلالت داده شد.

او با بیان اینکه در بازرسی به عمل آمده از خودروی متهم ۹ دستگاه تلفن همراه سرقتی کشف شد و تاکنون ۷ مالباخته مرتبط با پرونده نیز شناسایی شدند، اظهار داشت: متهم در بازجویی پلیس به ۳ فقره سرقت به عنف و ۶ فقره موبایل قاپی کرد و پس از تشکیل پرونده و تحویل به مرجع قضائی با قرار مناسب روانه زندان شد.

کشف انواع کالای قاچاق در حمیدیه

سرهنگ کاظم نیسی فرمانده انتظامی حمیدیه با اشاره به اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز در شهرستان گفت: ورود بی‌رویه کالای قاچاق علاوه بر نابودی تولیدات داخلی برای سرمایه‌گذاران نیز ناامنی ایجاد می‌کند و به همین دلیل طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز به مدت ۳ روز در سطح شهرستان اجرایی شد.

او با اشاره به اینکه در این طرح ماموران پلیس با کنترل محور‌های مواصلاتی ۲ دستگاه کامیون و یک دستگاه نیسان توقیفکرد و بازرسی بعمل آمده ۱۵۰ کیسه آرد، ۱۹۲ کیسه کود شیمایی، ۱۰ دستگاه وسایل خانگی قاچاق کشف شد، بیان کرد: در این ارتباط ۳ متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

عاملان تیراندازی در گتوند با دستان بسته

سرهنگ فتح اله پارسایی فرمانده انتظامی گتوند گفت: در پی وقوع یک فقره تیراندازی در شهر سماله بخش "عقیلی" که منجر به مجروح شدن ۲ نفر شد، بررسی موضوع و دستگیری عاملان در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان قرار گرفت و ماموران انتظامی با اقدامات اطلاعاتی ۲ نفر از عاملان تیراندازی را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی دستگیر کردند.

او با بیان اینکه ماموران در بازرسی از مخفیگاه متهمان یک قبضه سلاح ۵ تیر غیرمجاز بکار رفته در تیراندازی را کشف کردند، افزود: نیروی انتظامی با تلاش شبانه روزی با مخلان امنیت و آرامش به شدت برخورد می‌کند و اجازه جولان به آن‌ها نخواهد داد.

توقف محموله لوازم خانگی قاچاق در ایستگاه پلیس لالی

سرهنگ روح اله بیگدلی فرمانده انتظامی لالی اظهار کرد: به منظور مقابله با قاچاق کالا و ارز، ماموران پلیس آگاهی این شهرستان با رصد اطلاعاتی از فعالیت فردی که اقدام به نگهداری و خرید و فروش لوازم خانگی خارجی قاچاق می‌کرد، مطلع شدند و با انجام اقدامات پلیسی و هماهنگی مرجع قضائی از مغازه فرد مذکور بازرسی بعمل آمد تعداد ۳ دستگاه یخچال دوقلو، ۲ دستگاه ماشین ظرفشویی، ۳ دستگاه تلویزیون و یک دستگاه ماشین لباسشویی فاقد هرگونه مجوز گمرکی کشف شد.

او با بیان اینکه کارشناسان ارزش کالای قاچاق مکشوفه را یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال برآورد کردند، ادامه داد: در این رابطه یک متهم جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

دستگیری سارق به عنف تلفن همراه در "اهواز"

سرهنگ سهراب حسین نژاد رئیس پلیس آگاهی استان خوزستان بیان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت به عنف تلفن همراه در سطح اهواز، دستگیری سارق به صورت ویژه در دستور کار اداره مبارزه با سرقت به عنف پلیس آگاهی قرار گرفت و ماموران پلیس آگاهی با انجام کار اطلاعاتی یک سارق را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

او با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهم یک دستگاه تلفن همراه، یک دستگاه موتور سیکلت فاقد پلاک سرقتی و یک قبضه چاقو کشف شد، اظهار داشت: متهم در بازجویی‌های پلیس به ۱۵ فقره سرقت اعتراف کرد و محل‌های سرقت بازسازی و مال باختگان شناسایی شدند و متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

انتهای پیام/گ

نظر شما