شناسهٔ خبر: 45269637 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

جهاد علمی از مؤلفه‌های کلیدی بیانیه گام دوم انقلاب است

گروه استان‌ها- جانشین فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: جهاد علمی یکی از مؤلفه‌های کلیدی و مهم در بیانه گام دوم انقلاب است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان،  سرهنگ منصور شوقانی در آیین معارفه مسئول بسیج اساتید استان سمنان اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌های جهاد در حال حاضر جهاد در حوزه علمی است.

وی بیان کرد: بسیج و بسیجی باید در برهه کنونی به جهاد آن هم در حوزه علم و دانش بیش از پیش توجه کند و در بین اقشار بسیج اساتید و بسیج علمی باید جهاد در حوزه علم و دانش را در رأس فعالیت‌ها و امور خود قرار دهند.

جانشین فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان بیان کرد: باید هماهنگی، هم‌افزایی و تعاملی سازنده در بین اساتید بسیجی در استان و کشور ایجاد شود.

سرهنگ شوقانی بر تحکیم وحدت حوزه و دانشگاه و قرار گرفتن این مهم در برنامه‌ها و فعالیت‌ها و اهداف بسیج اساتید تأکید کرد و گفت: باید از علم در راستای حل مشکلات مردم استفاده بهینه شود.

وی اظهار داشت: جهاد علمی یکی از مؤلفه‌های کلیدی و مهم در بیانه گام دوم انقلاب است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

مسعود نصیری زرندی رئیس دانشگاه سمنان نیز در این آیین اظهار داشت: باید برای تقویت ارتباط بین بسیج اساتید و دانشجویی تلاش شود و حلقه‌های علمی با حضور اساتید و دانشجویان شکل گیرد.

به گزارش تسنیم، در این آیین از زحمات چندین ساله سیف‌الله سعدالدین تقدیر و محمد روحانی مقدم به‌عنوان مسئول جدید سازمان بسیج اساتید استان سمنان معرفی شد.

انتهای پیام/363/ی

نظر شما