شناسهٔ خبر: 45269300 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

برنامه‌ریزی کادر فنی تیم ملی کشتی برای حضور در اوکراین و ایتالیا

تهران- ایرنا- سرمربی تیم ملی کشتی آزاد ایران، گفت: حضور نمایندگان کشورمان در رقابت های بین‌المللی اوکراین و ایتالیا را به فدراسیون پیشنهاد دادیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، فدراسیون کشتی اوکراین با ارسال دعوتنامه‌ای به طور رسمی از تیم‌های کشتی آزاد و فرنگی کشورمان جهت حضور در بیست و چهارمین دوره رقابت‌های بین‌المللی این کشور گرامی‌داشت کشتی‌گیران و مربیان برجسته اوکراینی دعوت بعمل آورد. این مسابقات در روزهای هشتم تا دهم اسفند سال ۱۳۹۹ و در ۱۰ وزن به میزبانی شهر کی‌اف برگزار می‌شود.

همچنین رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی «ماتیو پلیکونه» ایتالیا روزهای ۱۴ تا  ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ در رُم پایتخت کشور ایتالیا برگزار خواهد شد.

فدراسیون کشتی بلغارستان با ارسال ایمیلی از فدراسیون کشتی به جهت اعزام تیم های خود به دو جام بین المللی دانکلوف و نیکولاپتروف و پتکوسیراکوف و ایوان ایلیف دعوت کرد.

پنجاه و هشتمین دوره رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد و فرنگی بزرگسالان جام دانکلوف و نیکولا پتروف روزهای ۱۹ تا ۲۲ فروردین ماه سال ۱۴۰۰ در شهر پلوودیف بلغارستان برگزار می‌شود.

«غلامرضا محمدی» روز شنبه در گفت‌وگویی در خصوص حضور در تورنمنت‌های بین‌المللی، افزود: از کشورهای مختلف دعوتنامه برای‌مان ارسال شده اما نمی توانیم در همه تورنمنت‌ها حضور داشته باشیم. حضور در این تورنمنت‌ها باید هدفمند و طبق زمان مشخص باشد.

وی اظهار داشت: تورنمت‌های اوکراین و ایتالیا را به فدراسیون پیشنهاد دادیم. بر همین اساس باید اردوها را آغاز می‌کردیم و حداقل نیاز به ۴ اردو بود که ملی‌پوشان از نظر شرایط روحی و جسمی به وضعیت نسبی برسند و تمرین پرفشار را در دستور کار قرار دهیم. ما شرایط خودمان را می‌سنجیم و در تورنمنت هایی که می تواند برای مان مفید باشد، شرکت می کنیم.

دارنده ۴ مدال نقره و برنز جهان ادامه داد: درحال حاضر همه ملی‌پوشان در مجموعه ورزشی آزادی هستند و امروز حدود ۹۰ نفر تست کرونا دادند و منتظر جواب تست هستیم تا به صورت رسمی تمرینات از فردا (یکشنبه) در خانه کشتی آغاز شود.

وی در خصوص اضافه شدن احمد بذری و ارشک محبی در مرحله جدید اردوی تیم ملی گفت: گاهی لازم است به کشتی‌گیران تلنگر بزنیم، تا اردو هم برای نفرات جوان و هم با تجربه ها یکنواخت نشود. دوست داریم کشتی‌گیران در اردوها روند رو به رشد و پیشرفت داشته باشند.

نظر شما