شناسهٔ خبر: 45269027 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

لاتزیو در آستانه به خدمت گرفتن سوکراتیس

مدافع چند فصل اخیر آرسنال در آستانه پیوستن به آبی‌پوشان رم قرار دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سوکراتیس پاپاستاتوپولوس که چند روز پیش قراردادش را با آرسنال فسخ کرد و زمزمه بازگتشش به جنوا هم مطرح بود، در آستانه پیوستن به لاتزیو قرار دارد. بر اساس گزارش روزنامه ایتالیایی «گاتزتا دلو اسپورت» و شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت ایتالیا»؛ باشگاه لاتزیو برای به خدمت گرفتن این مدافع یونانی به توافق رسیده و این انتقال را باید قطعی دانست. طبق گزارش «گاتزتا»، سوکراتیس تا سال 2022 در عضویت لاتزیو خواهد بود و دستمزدی معادل 2 میلیون یورو در سال خواهد داشت.

لاتزیو که باید در مرحله‌ یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف بایرن مونیخ برود، به دنبال به خدمت گرفتن یک مدافع میانی است چرا که لوئیز فیلپیه این هفته مورد عمل جراحی قرار گرفت و سوکراتیس که حالا بازیکن آزاد است، گزینه‌ای مناسب و در دسترسی برای این باشگاه به حساب می‌آید.

سوکراتیس 32 ساله تا پایان فصل جاری با آرسنال قرارداد داشت، اما از آنجایی که او این فصل در برنامه‌های تاکتیکی میکل آرتتا جایی نداشت و یک دقیقه هم برای توپچی‌ها بازی نکرد، تصمیم گرفت با فسخ زودهنگام قراردادش، فرصت بازی در تیمی دیگر را پیدا کند.

مدافع پیشین جنوا، میلان، وردربرمن و بوروسیا دورتموند به این ترتیب به حضور دو و نیم ساله‌اش در آرسنال پایان داد. او که در این مدت یک قهرمانی در جام حذفی انگلیس و یک نایب قهرمانی در لیگ اروپا را با آرسنال تجربه کرد، مورد توجه دو باشگاه ناپولی و رئال بتیس هم قرار دارد.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما