شناسهٔ خبر: 45267986 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

حاشیه بازی گل‌گهر و تراکتور| اخباری با صورت خونین تعویض شد

دروازه بان تیم فوتبال تراکتور در جریان بازی از ناحیه صورت به شدت آسیب دید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم فوتبال گل‌گهر از چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر میزبان تراکتور در ورزشگاه امام علی شهر سیرجان است که این دیدار با نتیجه صفر-صفر پیگیری می شود.

*سه کاپیتان تیم‌ملی فوتبال ایران یعنی اشکان دژاگه، احسان حاج صفی و مسعود شجاعی پس از 8بازی با هم در ترکیب اصلی سرخپوشان تبریزی حضور دارند. آخرین بار که سه کاپیتان ملی‌پوش تراکتور در ترکیب اصلی این تیم قرار داشتند، تقابل خانگی با سپاهان (هفته سوم لیگ برتر) بود که منجر به شکست سرخپوشان شد. البته این سه بازیکن با تجربه در بازی قبلی مقابل استقلال هم در جریان بازی در کنار هم قرار گرفتند اما در این مسابقه حاج صفی و دژاگه در نیمه دوم وارد زمین شدند.

*میثم تیموری و هادی محمدی دو مدافع تراکتور که در جریان بازی هفته قبل مقابل استقلال دچار مصدومیت و به بیمارستان منتقل شدند، در لیست بازی امروز مقابل گل‌‌گهرحضور ندارند. همچنین عکاشه حمزاوی مهاجم الجزایری تراکتور نیز در این لیست حضور ندارد.

* پیش از آغاز این مسابقه از مدافعین سلامت و پرسنل بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی درمانی سیرجان در حضور مسئولین باشگاه گل‌گهر، اداره ورزش و جوانان شهرستان و هیات فوتبال سیرجان، با اهدای لوح تقدیر و هدیه، تجلیل شد. همچنین به پاس گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع سلامت سیرجان، تمثال سه شهید سلامت این شهرستان در ورزشگاه نصب و به مقام والای ایشان ادای احترام شد.

*محمدرضا اخباری در دقیقه چهارده این بازی پس از برخورد با گادوین منشا مهاجک گل گهر دچار آسیب دیدگی از ناحیه صورت شد. دروازه‌بان تراکتور در حالیکه از ناحیه صورت خونریزی داشت با برانکارد به بیرون از زمین منتقل شد و جای خودش را به حبیب فرعباسی داد. فرعباسی اولین بازی لیگ برتری خود را در فصل جدید برای تراکتور تجربه می‌کند.

*مصدومیت دروازه‌بان اصلی تراکتور و خروج او از بازی، باعث توقف حدودا 6دقیقه‌ای مسابقه شد.

انتهای پیام/

نظر شما