شناسهٔ خبر: 45267965 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

فکری آماده قدم‌های بعدی؛ دو برد تا بهترین استقلال تاریخ

دو بازی نسبتا آسان و کسب دو برد، می‌تواند محمود فکری را در استقلال تاریخی کند.

صاحب‌خبر -
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، هفته دوازدهم برای استقلال، می‌تواند فرصتی برای محکم کردن جایگاه در صدر جدول باشد. تیم فکری در یک بازی نه چندان سخت، روبروی سایپا قرار می‌گیرد و تیم‌های دوم و سوم جدول یعنی صنعت نفت و سپاهان، با هم بازی می‌کنند. این یعنی استقلالی‌ها با بردن سایپا، فاصله‌شان حداقل با یکی از دو تیم تعقیب کننده را بیشتر خواهند کرد. با این حال، فکری می‌تواند به فکر یک دستاورد بزرگ دیگر هم باشد. ۶ امتیاز از دو بازی آینده با ساپیا و نفت مسجدسلیمان، او را تبدیل به بهترین مربی استقلال تا این مقطع از فصل خواهد کرد.

استقلالی‌ها از ۱۱ بازی برگزار شده لیگ، ۲۲ امتیاز دارند و با بردن سایپا، به ۲۵ امتیاز می‌رسند. آماری که آخرین بار، پرویز مظلومی در لیگ پانزدهم توانسته بود به آن برسد. مظلومی لیگ یازدهم، از این هم بهتر عمل کرد و از ۱۲ بازی ابتدایی ۲۶ امتیاز گرفت. پیروزی در هفته سیزدهم و بردن نفت مسجدسلیمان اما، استقلال را به ۲۸ امتیاز می‌رساند. آماری که در نوزده دوره گذشته لیگ برای استقلال، بی سابقه بوده است.

استقلال لیگ‌های اول، ششم و یازدهم از ۱۳ هفته ابتدایی ۲۷ امتیاز گرفت که بهترین عملکرد این تیم تا این هفته از لیگ برتر است. منصور پورحیدری، صمد مرفاوی و پرویز مظلومی، مربیان استقلال در این فصول بودند. جالب اینکه دو نفر از این سه نفر، در کادر فعلی محمود فکری حضور دارند. کادری که در کنار هم، می‌توانند استاندارد قبلی باشگاه را جابجا کنند و به رکورد امتیازات تازه‌ای، در هفته سیزدهم برسند. این بار، آن‌ها می‌خواهند مسیر تا پایان با اقتدار طی شود و مثل تجربه‌های قبلی، در قدم‌های آخر از سایر مدعیان عقب نیفتند.

نظر شما