شناسهٔ خبر: 45266852 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: رکنا | لینک خبر

این زندانی توبه نکرد / 200 خلاف بعد از آزادی در تهران

حوادث رکنا :سارق حرفه ای در تهران دستگیر شد و به فقره سرقت لوازم خودرو در طی یکسال اعتراف کرد.

صاحب‌خبر -

 رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری سارق حرفه ای و کشف 200 فقره سرقت لوازم و محتویات داخل خودرو با همکاری پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران خبر داد.

به گزارش رکنا، سرهنگ کارآگاه "جلیل موقوفه ای" بیان داشت: ساعت یک بامداد اواخر آذرماه ماموران کلانتری 108 نواب حین گشت زنی های انتظامی به فردی که در بین خودروهای پارک شده در خیابان آزادی پرسه زنی می زد، مشکوک و موفق شدند وی را در عملیات تعقیب و گریز دستگیر و در بازرسی بدنی از وی تعدادی لوازم و ابزار لازم برای سرقت لوازم خودرو را کشف کنند.

وی عنوان کرد: متهم در بررسی های پلیسی منکر ارتکاب هرگونه جرمی بود که با دستور قضائی در اختیار پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

رئیس پلیس پیشگیری تهران در ادامه ابراز داشت : کارآگاهان پایگاه هشتم پلیس آگاهی با توجه به ابزار آلات کشف شده که مختص سرقت لوازم و محتویات خودرو بوده، سوابق متهم را بررسی و در تحقیقات پلیسی مشخص شد، وی سابقه دار بوده و تاکنون 9 مرتبه به جرم سرقت و خرده فروشی مواد مخدر روانه زندان شده است.

200 سرقت در پرونده سیاه سارق حرفه ای تهران

سرهنگ موقوفه ای اظهار کرد: در ادامه تحقیقات پلیسی متهم، اظهار داشت که حدود یک سال پیش از زندان آزاد شده و به تنهایی بیش از 200 فقره سرقت به شیوه تخریب قفل درب صندوق عقب خودروهای پژو، پراید و سمند در نقاط مرکزی، غرب و جنوب غرب تهران انجام داده و اموال مسروقه را به مالخری فروخته است.

این مقام انتظامی در پایان با بیان اینکه تاکنون 32 تن از مال باختگان شناسایی شده اند، افزود: مخفیگاه مالخر اموال سرقتی نیز شناسایی و با دستور قضائی وی نیز دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

نظر شما