شناسهٔ خبر: 45266367 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

۶ میلیارد و ۵۴۲ میلیون تومان صدقه در لرستان جمع آوری شد

خرم‌آباد - ایرنا - معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون۶ میلیارد و ۵۴۲ میلیون تومان صدقه در این استان جمع آوری شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، "مجید طائف" روز شنبه به رسانه ها اعلام کرد: جمع آوری صدقات در استان نسبت به مدت مشابه سال قبل  رشد ۱۰ درصدی داشته است.

وی با بیان اینکه صدقات با رعایت شیوه نامه های بهداشتی جمع آوری می‌شود ، گفت: دستگاههای کارتخوانی در اختیار نیروهای جمع آوری صدقات می باشد که مشترکین می توانند با استفاده از کارت های بانکی متصل به شبکه شتاب نسبت به پرداخت صدقه خود متناسب با وجوه موجود در صندوق ها اقدام نمایند.

معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد لرستان به موارد صرف صدقات مردمی در امور محرومان اشاره کرد و افزود: صدقات جمع آوری شده در بخش‌های درمان، کمک معیشت، جهیزیه، مسکن مددجویی، امور تحصیلی و فرهنگی برای خانواده های نیازمند هزینه می شود.

طائف با بیان اینکه نیکوکاران می توانند با استفاده از روش های الکترونیکی و درگاه های اینترنتی نذورات و کمکهای خود را در کوتاه ترین زمان به دست نیازمندان برسانند گفت: با استفاده از گوشی تلفن همراه و شماره گیری #۰۶۶*۸۸۷۷*، ارسال یک پیام بدون متن به شماره ۸۸۷۷، شماره گیری تلفن گویای ۰۹۶۸۸۷۷ و سایت امداد از آسانترین روش‌های پرداخت صدقه الکترونیکی می باشد.

وی اضافه کرد: همچنین اپلیکیشن (نرم افزار) موبایلی "سنا" امکان پرداخت نذورات و صدقه را فراهم کرده است و  افراد می توانند با ارسال عدد ۳ به شماره ۳۰۰۰۳۳۳۳ لینک اپلیکیشن را بصورت رایگان دریافت کنند.

۱۰۴ هزار و ۵۰۰ خانوار با جمعیت ۲۳۰ هزار نفر تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان هستند.

نظر شما