شناسهٔ خبر: 45266357 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

پرداخت ۹۰ میلیارد ریال تسهیلات به کشاورزان چهارمحال وبختیاری

ایرنا نوشت: مدیر شعب بانک کشاورزی چهارمحال و بختیاری از پرداخت ۹۹ میلیارد و ۹۴۳ میلیون ریال تسهیلات برای خرید نهاده‌های کشاورزی در قالب کشاورز کارت در استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

هوشنگ طاهری میرقائد  اظهار داشت: این میزان تسهیلات از زمان شروع پرداخت تسهیلات خرید نهاده‌های کشاورزی شامل انواع کود شیمیایی و سموم از آذرماه سال جاری توسط بانک کشاورزی در استان پرداخت شده است.
وی با بیان اینکه تا پایان دی‌ماه یک هزار و ۲۲۶ نفر از کشاورزان استان برای استفاده از این تسهیلات به منظور انجام کشت‌ پاییزه محصولاتی مانند گندم ،کلزا و جو به بانک کشاورزی معرفی شده‌اند، افزود: از این تعداد تاکنون برای یک هزار و ۲۶ نفر کارت خرید نهاده‌های کشاورزی صادر شده است.
مدیر شعب بانک کشاورزی چهارمحال و بختیاری با اشاره به پرداخت ۷۲۵ فقره تسهیلات خرید نهاده‌های کشاورزی تا پایان دی‌ماه سال جاری، تاکید کرد: روند پرداخت این تسهیلات همچنان در شعب بانک کشاورزی استان ادامه دارد.
طاهری میرقائد به چگونگی استفاده از کشاورز کارت و تسهیلات پرداخت شده در قالب این کارت اشاره و تصریح کرد: کشاورزان می‌توانند با استفاده از ۱۰۰ دستگاه POS بانک کشاورزی نصب‌شده در فروشگاه‌های معتبر فروش نهاده‌های کشاورزی و کارگزار سازمان خدمات حمایتی کشاورزی در سراسر استان از مبلغ تسهیلات پرداخت شده موجود در کشاورز کارت، برای خرید نهاده‌های کشاورزی استفاده کنند.
وی یادآور شد: بانک کشاورزی استان در جذب اعتبار و پرداخت این تسهیلات جزو  استان‌های برتر کشور است.
گفتنی است  ، چهارمحال  و بختیاری ۶۷هزار بهره بردار بخش کشاورزی دارد که سالانه ۱.۵میلیون تن محصول کشاورزی در این استان تولید می‌شود.

48

نظر شما