شناسهٔ خبر: 45266213 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

مسئول مرکز ترببت بدنی سپاه استان قم خبر داد:

پایان مسابقات تیراندازی آزاد قهرمانی کشور گرامیداشت سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی

مسئول مرکز ترببت بدنی سپاه استان قم از پایان اولین دوره مسابقات تیراندازی آزاد قهرمانی کشور گرامیداشت سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور ۳۹ شرکت کننده از سراسر کشور خبر داد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم،میثم کوهی مسئول مرکز ترببت بدنی سپاه امام علی ابن ابیطالب (ع) استان قم از پایان اولین دوره مسابقات تیراندازی آزاد قهرمانی کشور گرامیداشت سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی در دو کلاس ۴۰۰ و ۱۰۰۰ متر برای اولین بار در کشور و به میزبانی استان قم با حضور ۳۹ شرکت کننده از سراسر کشور خبر داد.

وی گفت:این دوره از مسابقات اولین  دوره مسابقات تیراندازی آزاد کشوری است که به همت مرکز تربیت بدنی سپاه امام علی ابن ابیطالب (ع) و با همکاری هئیت تیراندازی استان و شورای اسلامی شهر قنوات به میزبانی استان قم و در منطقه کفتارکوه واقع در روستای اسلام آباد بخش مرکزی استان برگزار شد.

کوهی ادامه داد:تعداد۱۲ نفر در کلاس ۱۰۰۰ متر آزاد و تعداد ۲۷ نفر در کلاس ۴۰۰ متر آزاد  از شهر‌های تهران، شیراز، کرمان، مرکزی، قم، چهار محال بختیاری، قم، شهرکرد، اصفهان، ایلام، کرمان، هرمزگان، مازندران، رفسنجان در این مسابقات شرکت کردند که در رده بندی تیمی استانهای مرکزی،قم و کرمان به ترتیب اول تا سوم شدند.

وی افزود نفرات برتر کلاس ۱۰۰۰ متر آزاد به ترتیب آقایان خوارزم فرزانه از تهران،علی حلاوی از مرکزی،آرش فرجی یزدی از تهران، مهدی مددی از مرکزی و فرشید ایل سعادتمند از قم شناخته شدند.
 
کوهی همچنین عنوان کرد:آقایان آرش فرجی یزدی از تهران، سید مصطفی موسوی از قم، مهدی مددی از مرکزی، سید حسین مومنی از مرکزی  و خوارزم فرزانه از تهران به ترتیب عناوین برتر ۴۰۰ متر آزاد را از آن خود کردند.
 
انتهای پیام/

نظر شما