شناسهٔ خبر: 45265954 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

دستگیری متهم توسط پلیس فتا

رئیس پلیس فتا استان از دستگیری فردی که در شبکه‌های اجتماعی ضمن معرفی خود به عنوان پلیس، قصد اخاذی از یک شهروند داشت خبر داد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری برنا ازفارس، سرهنگ "اظهارداشت: پس از مراجعه خانمی جوان و طرح شکایت با موضوع نشر اکاذیب توسط فردی که خود را پلیس معرفی کرده است، کارشناسان پلیس فتا تحقیقات خود را در این خصوص آغاز کردند.
وی افزود: ماموران موفق شدند با اقدامات فنی و اطلاعاتی در کمترین زمان ممکن، متهم که خود را مامور نیروی انتظامی معرفی کرده بود را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی آن را دستگیر کنند.
رئیس پلیس فتا استان تصریح کرد: متهم با مشاهده ادله پلیس ضمن اقرار به جرم خود، اعتراف کرد که با ترفند‌های مختلف در شبکه‌ اجتماعی و معرفی خود به عنوان مامور نیروی انتظامی، اقدام به نشر اکاذیب و توهین بر علیه شاکی می‌کردم.
سرهنگ "سلیمانی" هشدار داد: هرگونه جعل و یا سوء استفاده از عناوین‌ دولتی برابر قانون جرم است و افرادی که با تصور پنهان ماندن دست به اقدام مجرمانه می‌زنند همواره باید آگاه باشند فضای مجازی با حضور کارشناسان سایبری برای آنها محیط امنی نخواهد بود.
این مقام انتظامی از عموم مردم خواست: هشدار‌های پلیس فتا را جدی بگیرند و در صورت مواجهه با موارد مشکوک، موضوع را سریعاً از طریق وب‌سایت به آدرس www.cyberpolice.ir (بخش ارتباطات مردمی) یا با شماره تلفن 07121827805 گزارش کنند.

بیشتر بخوانید:

برچسب‌ها:

نظر شما