شناسهٔ خبر: 45265727 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

امشب پخش می شود؛

نقد «سرخپوست» در کانال بالکان شبکه سحر

عطیه موذن

در برنامه امشب «کلوز آپ» که از کانال بالکان شبکه سحر پخش می شود فیلم سینمایی «سرخ پوست» با حضور علی فرهمند مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، امیرحسین کوهپایی تهیه کننده برنامه «کلوزآپ» از نقد فیلم «سرخ پوست» در برنامه امشب ۴ بهمن ماه گفت و بیان کرد: برای اولین بار در سلسله برنامه های سینمایی «کلوزآپ» یک فیلم سینمایی ایرانی را مورد نقد و بررسی قرار می دهیم که این خود نشان از کیفیت بالای ساخت فیلم «سرخ پوست» دارد.

وی ادامه داد: این فیلم درامی اسرارآمیز و عاشقانه به کارگردانی نیما جاویدی و تهیه کنندگی مجید مطلبی است که در سال ۱۳۹۸ تولید شد و داستان فیلم مربوط به اتفاقی در سال ۱۳۴۶ است.

کوهپایی افزود: یک زندان قدیمی به دلیل مجاورت با فرودگاهی که در حال توسعه است در حال تخلیه است. سرگرد نعمت جاهد رئیس زندان، همراه با مامورانش در حال انتقال زندانیان به زندان جدید هستند و قرار است خود سرگرد به همراه افرادش تا عصر به زندان جدید بروند و ...

تهیه کننده «کلوزآپ» یادآور شد: در برنامه امشب علی فرهمند منتقد سینما و مدرس دانشگاه به صورت ارتباط اسکایپی حضور خواهد داشت و درباره این فیلم با مخاطبان و بینندگان کانال بالکان سخن می گوید.

کوهپایی در پایان بیان کرد: همچون برنامه های گذشته داریو ماهان اجرای برنامه را برعهده دارد و همراه با پخش صحنه هایی از فیلم، آن را نقد می کنند.

«کلوز آپ» شنبه ۴ بهمن ساعت ۲۰:۳۰ به وقت تهران روی آنتن کانال بالکان شبکه سحر می رود.

نظر شما