شناسهٔ خبر: 45265698 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

بازدید صالحی امیری از اردو تیم ملی اسکواش جوانان

سایت رسمی فدراسیون اسکواش نوشت: دکتر سید رضا صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک از اردو تیم ملی جوانان اسکواش ایران بازدید کرد.

صاحب‌خبر -

اردو آماده سازی تیم ملی اسکواش جوانان ایران در مرکز ملی تیم های ملی انقلاب در حال برگزاری است و امروز دکتر سید رضا صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک ایران از این اردو بازدید و با بازیکنان و کادرفنی به گفت و گو پرداخت.
صالحی امیری در این نشست ابتدا به صحبت های بازیکنان و کادرفنی گوش داد و از آنها خواست تا نیاز های خود را با وی در میان بگذارند.
بازیکنان در این نشست صمیمی از کمبود تجهیزات و سایر مشکلات خود سخن گفتند که رییس کمیته ملی المپیک مثل همیشه از حمایت خود از اسکواش گفت و اعلام کرد تمام خواسته های آنها برآورده خواهد شد.
همچنین دکتر صالحی امیری در این دیدار اعلام کرد که اسکواش بازان  در سال ۱۴۰۰ بدون نگرانی در مسابقات مهم بین المللی  شرکت کنند و دیگر دغدغه تجهیزات هم نداشته باشند.
مسعود سلیمانی رییس فدراسیون اسکواش نیز در این نشست ضمن تشکر از حمایت های همیشگی صالحی امیری اعلام کرد حضور او در اردو تیم ملی  ضمن اینکه قوت قلبی برای من مسول است ، انگیزه زیادی را در بین بازیکنان ایجاد خواهد کرد.
وی همچنین ضمن قدردانی از مساعدت های رییس کمیته ملی المپیک اعلام کرد قطعا با حمایت های او شاهد پیشرفت بیشتر اسکواش ایران خواهیم بود و این بازدید از نظر فدراسیون حهانی این رسته دور نخواهد ماند که در رپزهای پیش رو بازخور این بازدید را شاهد خواهیم بود.

۲۵۶ ۲۵۱

برچسب‌ها:

نظر شما