شناسهٔ خبر: 45265604 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: سپاه نیوز | لینک خبر

معاون بهداشت و درمان سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین: ۸۵۴ نفر از بیماران کرونایی قزوین تحت مراقبت‌های درمانی نیروهای بسیج قرار گرفتند

سپاه نیوز: معاون بهداشت و درمان سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین گفت: ۸۵۴ نفر از بیماران کرونایی تحت مراقبت‌های درمانی نیروهای بسیج و سپاه قرار گرفتند.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش سپاه نیوز؛ سرهنگ پاسدار حبیب‌الله سیاهکالی مرادی معاون بهداشت و درمان سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین با اشاره به عملکرد درخشان پایگاه‌های امدادگران و حافظان سلامت اقشار بسیج در ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به بیماران کرونایی قرنطینه ‌شده در منزل اظهار داشت: از ابتدای اجرای طرح محله‌محور شهید حاج قاسم سلیمانی تاکنون 854 نفر از بیماران کرونایی تحت مراقبت‌های درمانی نیروهای بسیج و سپاه قرار گرفتند.

 

وی با اشاره به اقدامات انجام‌شده برای غربالگری بیماران کرونایی در مجتمع درمانگاهی پاکروان سپاه استان قزوین اضافه کرد: در این مرکز که جزو مراکز منتخب کووید-19 در سطح کشور است، از ابتدای آذرماه تا امروز 1965 تست سریع کرونا از افراد دارای علائم ابتلا و اطرافیان آنها صورت گرفته که خوشبختانه نتیجه 66 درصد این تست‌ها منفی بوده است.

 

سیاهکالی مرادی ادامه داد: با توجه به سفر معاون کل وزیر بهداشت به استان قزوین و تاکید ایشان میزان این تست‌ها افزایش پیدا کرده و برای شناسایی همگی حلقه‌های ابتلا به کرونا به‌کار گرفته خواهد شد.

 

مسئول سلامت و دفاع زیستی سپاه صاحب‌الامر(عج) همچنین با اشاره به عملکرد تیم‌های نظارتی بسیج در نظارت بر واحدهای صنفی و مراکز توزیع مواد غذایی گفت: از ابتدای اجرای طرح شهید سلیمانی نیروهای حافظ سلامت بسیج 5 هزار و 894 بازدید و گشت نظارتی از واحدهای صنفی یاد شده داشتند و با همکاری شبکه بهداشت 455 واحد صنفی متخلف را پلمب کرده‌اند.

 

سیاهکالی مرادی با اشاره به اهتمام جدی تیم‌های نظارتی بسیج برای نظارت بر نحوه رعایت پروتکل‌های بهداشتی ادامه داد: همچنین 5 هزار و 443 واحد صنفی و توزیع مواد غذایی توسط حافظان سلامت بسیج اخطار گرفته‌اند.

 

وی با تاکید بر آمادگی کامل سپاه قزوین برای تقویت اجرای طرح شهید سلیمانی یادآور شد: حافظان سلامت بسیج در کلیه نقاط استان قزوین آماده تحویل گرفتن مسئولیت‌های جدید در قالب طرح شهید سلیمانی برای ریشه‌کن کردن کرونا هستند و در این حوزه همکاری فوق‌العاده‌ای با ستاد استانی و قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا داریم.

 

انتهای پیام/

نظر شما