شناسهٔ خبر: 45265514 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

فرمانده انتظامی استان خبر داد:

دستگیری ۶۰ متهم حمل قاچاق کالا و فرآورده‌های نفتی طی یک هفته در خراسان جنوبی

زهرا حمیدی

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی  با بیان اینکه طی هفته گذشته ماموران پلیس در خراسان جنوبی حدود یک تن انواع مواد مخدر از سوداگران مرگ کشف کردند، گفت: ماموران در زمینه حمل قاچاق کالا و فراورده‌های نفتی ۶۰ متهم طی یک هفته دستگیر کرده‌اند.

صاحب‌خبر -

سردار ناصر فرشید اظهار کرد: با تلاش ماموران جان بر کف پلیس در خراسان جنوبی طی یک هفته گذشته حدود یک تن انواع مواد مخدر از سوداگران مرگ کشف شده است و مأموران ۱۰۱ قاچاقچی مواد مخدر را در این رابطه دستگیر کردند.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با بیان اینکه ماموران در زمینه حمل قاچاق کالا و فراورده‌های نفتی ۶۰ متهم طی یک هفته دستگیر کرده‌اند، افزود: کارشناسان ارزش کالای قاچاق کشف شده را بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال براورد کرده‌اند.

فرشید با اشاره به دستگیری ۵۴ سارق طی هفته گذشته، تصریح کرد: سارقان دستگیر شده به ۱۴۷ فقره سرقت در خراسان جنوبی اعتراف کرده‌اند.

وی به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی تاکید کرد و گفت: طی هفته گذشته ۱۸۴ خودروی متخلف نیز توقیف و روانه پارکینگ شده است و ۳۱ موتورسیکلت رسوبی نیز رفع توقیف شده است.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی یادآور شد: طی دی ماه گذشته نیز مأموران پلیس در خراسان جنوبی ۹۷۸ گواهینامه صادر و ۳ هزار و ۱۵۱ خودرو و ۱۲۰ موتورسیکلت را شماره گذاری کردند و پاسخگویی به ۲۷ هزار و ۴۰۱ تماس شهروندان، عملیاتی شدن ۹ هزار و ۲۹۹ تماس و ارائه ۱۱ هزار و ۵۸۸ راهنمایی تلفنی به شهروندان از دیگر اقدامات در این ماه بوده است.

انتهای پیام

نظر شما