شناسهٔ خبر: 45265122 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مدیرکل حفاظت و اطلاعات سازمان قضایی نیروهای مسلح خبر داد:

دستگیری جاعل اسناد قضایی برای تأمین وثیقه جعلی کلان در یک پرونده مالی

تهران - ایرنا - مدیرکل حفاظت و اطلاعات سازمان قضایی نیروهای مسلح از دستگیری فردی که با جعل مهر و مدارک قصد داشت، وثیقه جعلی کلان برای یکی از متهمان پرونده‌های مهم مالی فراهم کند، خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز شنبه  یرنا از سازمان قضایی نیروهای مسلح، علیرضا بیگمرادی افزود: پس از اشرف اطلاعاتی حفاظت و اطلاعات سازمان قضایی نیروهای مسلح در خصوص ساخت یک عدد مهر و تهیه اوراق اداری با آرم این سازمان، بلافاصله موضوع در دستور کار کارشناسان حفاظت و اطلاعات قرار گرفت و با اجرای یک سری اقدامات اطلاعاتی، فرد مظنون شناسایی شد.

وی ادامه داد: در بازرسی از این شخص، مهر و اوراق جعلی سازمان قضایی نیروهای مسلح کشف و متهم دستگیر و به همراه پرونده، تحویل مرجع قضایی شد.

بیگمرادی اظهارداشت: در تحقیقات به‌عمل آمده مشخص شد، متهم قصد داشته با استفاده از اوراق جعلی، در قالب نیابت قضایی به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان محمودآباد و متعاقباً ارجاع امر به کانون کارشناسان رسمی این شهرستان، ملکی را به قیمت بسیار بالاتر از ارزش واقعی آن کارشناسی و مقدمات تودیع وثیقه برای آزادی یکی از متهمان پرونده‌های مالی را فراهم کند.

به گفته بیگمرادی نحوه ارتباط فرد دستگیر شده با متهمان پرونده در دست بررسی است.

مدیرکل حفاظت و اطلاعات سازمان قضایی نیروهای مسلح تلفن ۱۵۸۰ را برای ارتباط شهروندان با حفاظت و اطلاعات سازمان قضایی نیروهای مسلح اعلام کرد.

نظر شما