شناسهٔ خبر: 45264804 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

صالحی امیری:

اسکواش‌بازان دغدغه تجهیزات نداشته باشند

رئیس کمیته ملی المپیک در بازدید از اردوی تیم ملی اسکواش با تاکید بر اینکه این تیم دغدغه تجهیزات نداشته باشد، گفت که اسکواش‌بازان بدون دغدغه در رویدادهای ۱۴۰۰ شرکت کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت رسمی فدراسیون اسکواش، اردو آماده سازی تیم ملی اسکواش جوانان ایران در مرکز ملی تیم‌های ملی انقلاب در حال برگزاری است و امروز دکتر سید رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک ایران از این اردو بازدید و با بازیکنان و کادرفنی به گفت و گو پرداخت.

صالحی امیری در این نشست ابتدا به صحبت‌های بازیکنان و کادرفنی گوش داد و از آنها خواست تا نیازهای خود را با وی در میان بگذارند.

بازیکنان در این نشست صمیمی از کمبود تجهیزات و سایر مشکلات خود سخن گفتند که رئیس کمیته ملی المپیک مثل همیشه از حمایت خود از اسکواش گفت و اعلام کرد تمام خواسته‌های آنها برآورده خواهد شد. همچنین دکتر صالحی امیری در این دیدار اعلام کرد که اسکواش بازان در سال ۱۴۰۰ بدون نگرانی در مسابقات مهم بین المللی شرکت کنند و دیگر دغدغه تجهیزات هم نداشته باشند.

مسعود سلیمانی رئیس فدراسیون اسکواش نیز در این نشست ضمن تشکر از حمایت‌های همیشگی صالحی امیری اعلام کرد حضور او در اردو تیم ملی ضمن اینکه قوت قلبی برای من مسئول است، انگیزه زیادی را در بین بازیکنان ایجاد خواهد کرد.

وی همچنین ضمن قدردانی از مساعدت‌های رئیس کمیته ملی المپیک اعلام کرد قطعاً با حمایت‌های او شاهد پیشرفت بیشتر اسکواش ایران خواهیم بود و این بازدید از نظر فدراسیون جهانی این رشته دور نخواهد ماند که در روزهای پیش رو بازخورد این بازدید را شاهد خواهیم بود.

نظر شما