شناسهٔ خبر: 45264457 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

دوره طراحی سایت مجتمع فنی آریا تهران، دوره های حضوری و آنلاین رایگان

اگر به دنبال دوره طراحی سایت رایگان هستید حتما از خدمات آموزشی و دوره طراحی سایت مجتمع فنی آریا تهران استفاده کنید.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، بنابراعلام آریا تهران، شما با شرکت در بهترین دوره های آموزش طراحی در آموزشگاه آریا تهران به امکان استفاده از دوره های حضوری، آنلاین و مجازی آموزش طراحی سایت را خواهید داشت.

مجتمع فنی آریا تهران برگزار کننده دوره های مجازی آموزش طراحی سایت به صورت رایگان  از صفر تا ۱۰۰ می باشد.

شما دوستان می توانید برای مشاهده فیلم آموزش طراحی سایت به صورت رایگان روی لینک زیر کلیک نمایید.

آموزش طراحی سایت

علاوه بر آن شما می توانید برای شرکت در دوره آموزش حضوری طراحی سایت ازصفر تا ۱۰۰ روی لینک زیر کلیک کنید و با توجه به نیاز خود در یکی از دوره های آموزش طراحی سایت آریا تهران شرکت نمایید. برای مشاهد انواع دوره طراحی سایت مجتمع فنی آریا تهران می توانید روی لینک زیر کلیک نمایید.

دوره طراحی سایت

دوره طراحی سایت

باید بدانید که در خصوص طراحی سایت شما دو راه را برای یادگیری طراحی سایت پیش رو دارید:

. طراحی سایت بدون کد نویسی

. طراحی سایت با کد نویسی

 دوره طراحی سایت

دوره طراحی سایت بدون کد نویسی

مسلما یادگیری طراحی سایت بدون کد نویسی بسیار راحت تر و ساده تر و همچنین با زمان کمتر می باشد. افزون بر آن امروزه قابلیت های زیادی به سیستم های سایت ساز آماده اضافه شده که شما را تا حد بسیار زیادی از کد نویسی برای طراحی سایت بی نیاز می کند.

در همین راستا، مجموعه آریا تهران نیز اقدام به برگزاری دوره طراحی سایت با وردپرس به صورت مقدماتی و پیشرفته می کند که از صفر تا ۱۰۰ طراحی سایت بدون کد نویسی را در آن فرا خواهید گرفت.

یکی از دوره های طراحی سایت بدون کد نویسی در مجتمع فنی آریا تهران، دوره آموزش طراحی سایت با وردپرس است. برای اطلاعات بیشتر می توانید وارد وب سایت آریا تهران شده یا از لینک های بالا استفاده کنید.

دوره طراحی سایت با کد نویسی

اما طراحی سایت با کدنویسی داستان مفصلی دارد. زمان بسیار زیادی را می طلب و کمی نسبت به کار با سیستم هایی مانند وردپرس برای طراحی سایت بدون کد نویسی سخت تر است.

شما برای شروع طراحی سایت با کد نویسی باید چند زبان مربوط به سمت وب را یادبگیرید. البته شما می توانید بدون هیچگونه ترس از این موضوع در دوره های ویژه اشتغال به کار آموزش طراحی سایت با کد نویسی آریا تهران شرکت نمایید. لذا برای این منظور می توانید وارد سایت ما که در ابتدای صفحه لینک آن گذاشته شده بود وارد شوید.

دوره های طراحی سایت مجتمع فنی آریا تهران

مجتمع فنی آریا تهران یکی از بهترین آموزشگاه های فنی حرفه در راستای آموزش های طراحی وب سایت در تهران است. این آموزشگاه بسیاری از خدمات آموزش طراحی سایت را بصورت رایگان ارئه می کند.

یادگیری زبان های زیر برای شروع طراحی سایت با کدنویسی برای ساخت صفحات و طراحی گرافیکی صفحات برای مخاطب الزامی می باشد.

. Html

 . Css

.Javascript

یادگیری یکی از زبان های برنامه نویسی زیر برای پویا سازی صفحات وب و کار با داده در بخش طراحی سایت الزامی می باشد

. PHP و Mysql

. Asp.net و sql server

. Node.js و mongoDB

. Python و mysql

. Java و oracle

خوشبختانه مجتمع فنی آریا تهران برگزار کننده تمامی این دوره ها در خصوص آموزش طراحی سایت می باشد و شما می توانید با تضمین یادگیری و اشتغال به کار در انواع دوره آموزش طراحی سایت مجموعه آریا تهران شرکت کنید.

برای اطلاعات بیشتر می توانید وارد وب سایت آموزشگاه آریا تهران شده یا با شماره تماس های آموزشگاه ارتباط برقرار کنید.

دوره های طراحی سایت مجتمع فنی آریا تهران

آیا همه زبان های کد نویسی را باید یاد بگیرید ؟

اما در خصوص موارد ذکر شده در طراحی سایت با کدنویسی سوالی پیش می آید و آن این است که آیا یادگیری همه آن ها در خصوص طراحی سایت لازم است یا خیر. در این صورت به بخش بعدی توجه کنید.

هر سایت شامل دو بخش back-end و front-end می باشد.

بخش فرانت اند شامل تمامی عناصر ظاهری سایت می باشد که با زبان های Html و Css و Javascript نوشته می شود و خب یادگیری همه آن ها اجباری است. (هر سه موارد ذکر شده آسان ترین زبان های کامپیوتری می باشند و سریع می توانید به آن ها مسلط شوید)

اما بخش بک اند شامل برنامه نویسی هایی است که منجر به پویا شدن بخش فرانت اند می شود مثلا ساخت یک سیستم ثبت نام و یا یک فروشگاه اینترنتی.

زمانی که بحث داده ها یا اتصال به درگاه پرداخت یا یک پنل ادمین سایت و ... پیش می آید شما نیاز پیدا می کنید که با زبان های برنامه نویسی سمت سرور کار کنید.

معمولا یادگیری یک زبان برنامه نویسی سمت سرور و یک سیستم پایگاه داده برای ذخیره سازی اطلاعات برای این کار کفایت می کند. که قبلا هم گفته شد. (یادگیری این بخش کمی زمانبر بوده و کمی سخت تر می باشد)

هزینه دوره آموزش طراحی وب سایت

در خصوص هزینه دوره طراحی وب سایت در مجتمع فنی آریا تهران باید بدانید که بخش مقدماتی بسیاری از دوره های آریا تهران به صورت ویدیویی و رایگان در سایت ما قرار گرفته است.

اما علاقه مندان برای شرکت در دوره حضوری طراحی وب سایت می توانند برای اطلاع از هزینه آموزش طراحی وب سایت وارد سایت آریا تهران شوند.

هزینه دوره آموزش طراحی وب سایت

انتهای رپرتاژ آگهی

نظر شما