شناسهٔ خبر: 45263883 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش:

اقتدار نیروهای مسلح موجب ناامیدی دشمن از جنگ سخت شده است

تهران- ایرنا- فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: قدرت و اقتدار نیروهای مسلح موجب ناامید شدن دشمن از جنگ سخت شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز شنبه ایرنا از پایگاه اطلاع‌رسانی نیروی پدافند هوایی، امیر سرتیپ علیرضا صباحی‌فرد در مراسم تجلیل از فرماندهان، روسا و مسئولین منتخب در راستای اجرای عملکرد و اثر بخشی طرح‌های فرهنگی مصباح در سالن همایش شهید مطهری ستاد این نیرو اظهارکرد: قدرت و اقتدار نیروهای مسلح موجب ناامید شدن دشمن از جنگ سخت شده است.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش افزود: طرح‌های ۱۶ گانه مصباح که با تدابیر رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران بنا شده است یک طرح همه شمول و مورد نیاز نیروهای مسلح است.

صباحی‌فرد با بیان اینکه امروز نیروهای مسلح با اقتدار در صنعت دفاعی به نهایت بالندگی و اقتدار دست پیدا کرده‌اند که دشمن توان و جرات جنگ سخت علیه کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را ندارد؛ خاطرنشان کرد: قطعا در جنگ نرم هم با اقدامات فرهنگی خوبی که انجام شده است سربلند و سرافراز خواهیم شد.

وی افزود: از مهمترین زمینه‌های فعالیت جنگ نرم دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی برجسته کردن آسیب‌ها و نقاط آسیب‌خیز در جامعه است که بحمدالله سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، در خط مقدم مقابله با این جنگ نرم قرار دارد.

نظر شما