شناسهٔ خبر: 45261224 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

سرمربی تیم فوتبال شهرداری آستارا:

حق الزحمه ای تا زمان گرفتن نتیجه مطلوب دریافت نمی کنم

آستارا- سرمربی تیم فوتبال شهرداری آستارا، گفت: تا زمانی که نتیجه قابل قبولی نگیرم هیچ حق الزحمه ای از باشگاه شهرداری آستارا دریافت نخواهم کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، پایان رأفت صبح شنبه در آستانه دربی فوتبال گیلان در لیگ دسته یک فوتبال در نشست خبری، اظهار کرد: اگر تیم فوتبال شهرداری آستارا در لیگ دسته اول فوتبال ایران حفظ شود و یا ارتقا یابد قطعاً این شهرستان مرزی آینده سازان خوبی را به فوتبال کشور معرفی خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه حقوق بازیکنان تیم باید پرداخت شود و به مرور توسط مدیر عامل و اعضای هیأت مدیره باشگاه در حال انجام است، افزود: تا زمانی که نتیجه قابل قبولی در لیگ یک نگیریم به آرامش نخواهم رسید و هیچ حق الزحمه ای برای خود از باشگاه شهرداری آستارا دریافت نخواهم کرد.

رأفت با تاکید بر اینکه متأسفانه هیچ حمایتی از سوی مسئولان گیلان از تیم فوتبال شهرداری آستارا نمی‌شود، گفت: شهرداری آستارا در ورزشگاه سردار جنگل رشت میزبان تیم‌های لیگ یک است و ما در واقع روی کاغذ میزبان هستیم ولی همه دیدارهای خود را ۲۰۰ کیلومتر دورتر از شهرستان آستارا برگزار می‌کنیم.

وی از پرداخت ۲۰ درصد از حقوق بازیکنان تیم خبر داد و افزود: روز دوشنبه در شهر رشت و از هفته یازدهم مسابقات لیگ یک میزبان تیم فوتبال ملوان انزلی هستیم و در این دیدار مهیج کاملاً هجومی بازی خواهیم کرد.

سرمربی شهرداری آستارا با بیان اینکه این تیم برای نخستین بار در سطح یک فوتبال ایران حاضر شده و قطعاً نقص‌های بسیاری دارد، اظهار کرد: باید با همدلی در شهرستان نواقص را رفع کنیم و من نیازمند حمایت مردم و مسئولان شهرستان آستارا هستم.

رأفت ادامه داد: بازی با ملوان برای ما بسیار مهم است و حتماً برای برد به میدان می‌رویم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری آستارا با تأکید بر اینکه همه تلاش خود را خواهیم کرد تا تیم در لیگ دسته یک فوتبال ایران حفظ شود، گفت: متأسفانه در بازی‌هایی که میزبان هستیم در واقع میهمان هستیم و تیم ما از این شرایط خسته است.

وی با اشاره به اینکه با توجه به بودجه باشگاه، بین نیم فصل برای تقویت تیم حتماً بازیکن جدید و جنگنده جذب خواهیم کرد، افزود: برد و باخت برای ورزش است و ما در باخت‌ها دوستان و دشمنان خود را می‌شناسیم.

رأفت خواستار اتمام کامل نواقص ورزشگاه وحدت آستارا شد و تصریح کرد: هر بازی که در رشت میزبان تیم‌های لیگ یکی هستیم برای تیم ما هزینه‌های بسیار سنگینی دارد و امیدوارم هر چه سریع‌تر نواقص ورزشگاه وحدت آستارا رفع شود تا در شهر مرزی بندر آستارا از تیم‌های لیگ دسته اول فوتبال ایران میزبانی کنیم.

وی با تقدیر از خدمات مدیر عامل و اعضای هیأت مدیره باشگاه فرهنگی و ورزشی شهرداری آستارا، گفت: اینکه افرادی از سطح شهرستان با همراهی شهرداری آستارا و در این شرایط سخت اقتصادی برای کمک به فوتبال آستارا و حمایت از این تیم قدم گذاشته اند قابل تقدیر است و به عنوان یک آستارایی که سال‌ها در سطح اول فوتبال ایران حضور داشته ام در خدمت پیشرفت فوتبال آستارا خواهم بود.

نظر شما