شناسهٔ خبر: 45261014 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

انتخابات کشوری مجمع کانون‌های ادبی وزارت بهداشت برگزار شد

انتخابات کشوری مجمع کانون‌های ادبی وزارت بهداشت برگزار و اعضای شورای مرکزی این مجمع تخصصی مشخص شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، دبیران کانون‌های ادبی دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور که پیش از این در سامانه کانون‌های فرهنگی وزارت بهداشت ثبت نام کرده بودند، در این انتخابات که طی روزهای چهارشنبه اول و پنج‌شنبه دوم بهمن‌ماه برگزار شد، به عنوان کاندیدا و رای دهنده شرکت کردند.

در این انتخابات به دلیل عدم نصاب آرای برخی کاندیدا در دور اول، انتخابات به دور نهایی کشیده شد که در نهایت با مشارکت ۳۵ نفر در انتخابات کشوری مجمع کانون‌های ادبی وزارت بهداشت، اعضای شورای مرکزی این مجمع از میان ۱۴ کاندید مشخص شدند.

بر این اساس با احتساب آرای دوره اول و دوره نهایی انتخابات شورای مرکزی مجمع تخصصی کانون‌های ادبی وزارت بهداشت، لیست نهایی اعضا مشخص شد.

حسین نظری از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، علی محمودی از دانشگاه علوم پزشکی ارتش، صالح رحیمی از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، مهدی موسوی پور از دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، رضا محمودی از دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله، محمد امین سراج از دانشگاه علوم پزشکی آبادان و شکوفه اکبری از دانشگاه علوم پزشکی جهرم، به عنوان اعضای اصلی این مجمع انتخاب شدند.

همچنین زهرا تقوی از دانشگاه علوم پزشکی یزد و امین انجیدنی از دانشگاه علوم پزشکی مازندران به عنوان اعضای علی‌البدل معرفی شدند.

گفتنی است پیش از این اداره کل فرهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با هدف تسهیل و تسریع در امور کانون‌های فرهنگی دانشگاه‌ها و تهیه بانک اطلاعاتی از فعالیت‌های نهادهای دانشجویی "سامانه کانون‌های فرهنگی" را راه‌اندازی کرد.

این فعالیت‌ها شامل ثبت کانون و مجمع، عضوگیری، برگزاری انتخابات شورای مرکزی، درخواست مجوز فعالیت، ارائه گزارش برگزاری برنامه و مستندسازی فعالیت‌ها و پیگیری امور مربوطه می‌شود.

انتهای پیام

نظر شما