شناسهٔ خبر: 45259977 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ورزش و جوانان | لینک خبر

راه‌یابی فولاد نیشابور به پلی‌آف و بازماندن اشتادسازه از صعود

مرحله مقدماتی لیگ دسته یک والیبال مردان کشور به پایان رسید و تیم فولاد نیشابور به عنوان تیم چهارم گروه الف به مرحله پلی‌آف این دوره از مسابقات راه یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری اداره کل ورزش وجوانان خراسان رضوی، دور برگشت مرحله مقدماتی لیگ دسته یک والیبال مردان کشور روز گذشته در تهران به پایان رسید و چهار تیم مس رفنسجان، هوادار تهران، سروقامتان همدان و فولاد نیشابور از گروه الف به مرحله پلی‌آف صعود کردند. اشتادسازه مشهد نیز با یک پیروزی کمتر نسبت به فولاد نیشابور از صعود به مرحله پلی‌آف بازماند.

تیم فولاد نیشابور در دور برگشت لیگ دسته یک والیبال برابر تیم‌های ملوان تهران، تخت جمشید شیراز، مقاومت تهران، شهرداری جوان ارومیه و سروقامتان همدان به پیروزی رسید تا با ۱۰ پیروزی و کسب ۳۱ امتیاز جایگاه چهارم جدول گروه الف را از آن خود کرده و جواز صعود به مرحله پلی‌آف را کسب کند.

تیم اشتادسازه مشهد که دور رفت لیگ دسته یک را با جایگاه چهارمی به اتمام رسانده بود، توانست تنها برابر تیم‌های فولاد نیشابور، تخت جمشید شیراز، ملوان تهران و هوادار تهران به برتری برسد تا با ۹ پیروزی و کسب ۲۹ امتیاز با جایگاه پنجمی به کار خود در لیگ دسته یک والیبال مردان کشور پایان دهد.

نظر شما