شناسهٔ خبر: 45259885 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

565 اثر به ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر ارسال شد

رئیس بسیج رسانه استان کردستان گفت: امسال شاهد استقبال خوب اصحاب رسانه و مطبوعات از جشنواره ابوذر بودیم و 565 اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، توفیق مفاخری در اختتامیه ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر و اولین جشنواره مکتب حاج قاسم استان کردستان، اظهار کرد: خوشبختانه استقبال بسیار خوبی امسال از این جشنواره داشتند و آثار مطلوب و باکیفیتی از خبرنگاران، روزنامه نگاران، عکاسان و فیلم سازان کردستانی به این دوره از جشنواره ارسال شده بود.

وی افزود: فراخوان این جشنواره تیر ماه امسال منتشر شد و تا پایان آذر ماه که مهلت ارسال آثار بود 565 اثر به دبیرخانه ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر رسید.

رئیس بسیج رسانه استان کردستان ادامه داد: در قیاس با پنجمین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر در سال 98، آثار ارسالی رشد خوبی داشت و از 451 اثر به 565 اثر رسید.

مفاخری یادآور شد: این دوره از جشنواره در محورهای تیتر، گزارش, خبر، فیلم، عکس، مصاحبه، موشن گرافی، یادداشت و بخش ویژه برگزار شد که شاهد ارسال اثار با کیفیتی از سوی خبرنگاران و روزنامه نگاران کردستانی بودیم.

وی به اولین جشنواره مکتب حاج قاسم اشاره کرد و بیان کرد: هر چند که مقدمات اولیه برگزاری این جشنواره در زمان بسیار کوتاهی فراهم شد اما استقبال خوبی را از سوی اصحاب رسانه شاهد بودیم.

رئیس بسیج رسانه استان کردستان گفت: در اولین جشنواره مکتب حاج قاسم 162 اثر در دو بخش فیلم و مکتوب در محورهای مختلف به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که همزمان با جشنواره رسانه‌ای ابوذر از آثار برگزیده این جشنواره نیز تجلیل می‌شود.

انتهای پیام2330/75

نظر شما