شناسهٔ خبر: 45259720 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

۲۱۶ میلیارد ریال مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری‌ها و دهیاری‌های آران و بیدگل پرداخت شد

گروه استان‌ها - فرماندار شهرستان آران و بیدگل گفت: در ۹ ماهه نخست امسال ۲۱۶ میلیارد ریال مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری‌ها و دهیاری‌های شهرستان آران و بیدگل پرداخت شده است.

صاحب‌خبر -

اسماعیل بایبوردی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در آران و بیدگل، نقش مهم پرداخت به موقع مالیات در اداره کشور بدون وابستگی به نفت اظهار داشت: اجرای قانون مالیات بر ارزش افزوده، منجر به جلوگیری از فرارهای مالیاتی و شفافیت در بازار می‌شود و این شفافیت در داد و ستدها به نفع دولت و مردم است.

وی با بیان اینکه مالیات بر ارزش افزوده یک منبع درآمدی قابل اتکا برای شهرداری‌ها و دهیاری‌ها است، افزود: یکی از منابع مهم درآمد دولت‌ها و مؤسسات عمومی دولتی مثل شهرداری‌ها و دهیاری‌ها درآمدهای مالیاتی ناشی از مالیات بر ارزش افزوده است.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل با بیان اینکه مالیات بر ارزش افزوده موجب ثبات در برنامه‌ریزی دولت و همچنین شهرداری‌ها و دهیاری‌ها برای ارائه خدمات مورد نیاز به مردم می‌شود، ابراز داشت: با دریافت مالیات به صورت مستمر می‌توان خدمات با کیفیت‌تری برای شهروندان فراهم و به توسعه و آبادانی شهرها و روستاها کمک بیشتری کرد.

وی ضمن اشاره به میزان پرداخت مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری‌ها و دهیاری‌های شهرستان آران و بیدگل گفت: در 9 ماهه نخست امسال 216 میلیارد ریال مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری‌ها و دهیاری‌های شهرستان آران و بیدگل پرداخت شده است.

بایبوردی تصریح کرد: از این میزان بالغ بر 143 میلیارد ریال به شهرداری‌های آران و بیدگل، ابوزیدآباد، نوش‌آباد و سفیدشهر و بالغ بر 72 میلیارد ریال به دهیاری‌های محمدآباد، علی‌آباد و یزدل در بخش مرکزی و همچنین دهیاری‌های حسین‌آباد، ریجن، علی‌آباد، فخره، قاسم‌آباد، کاغذی، محمدآباد و یزدلان در بخش کویرات پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه جلوگیری از فرارهای مالیاتی زمینه‌های مدیریت کشور بدون نفت را زمینه‌سازی می‌کند، تأکید کرد: مالیات بر ارزش افزوده مهمترین منبع درآمد پایدار شهرداری‌ها و دهیاری این شهرستان ‌است و از سوی دیگر با دریافت مالیات به صورت مستمر می‌توان خدمات با کیفیت‌تری برای شهروندان فراهم و به توسعه و آبادانی شهرها و روستاها کمک بیشتری کرد.

انتهای پیام/801/ی

نظر شما