شناسهٔ خبر: 45259541 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

منصوری خبر داد:

کمک ۵٠٠ میلیارد تومانی بنیاد مستضعفان برای ساخت مسکن محرومان

مدیرعامل بنیاد علوی گفت: برای ١٠هزار خانواده مددجوی کمیته امداد مسکن خواهیم ساخت.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، منصوری مدیرعامل بنیاد علوی در آیین امضای تفاهم نامه همکاری کمیته امداد و بنیاد مستضعفان به منظور احداث ١٠ هزار واحد مسکونی مسکن محرومین در شهر‌ها و روستا‌های دارای جمعیت زیر ٢۵ هزار نفر اظهار کرد: یکی از رویکرد‌های جدی بنیاد مستضعفان کمک به حل مشکل محرومین است.

او با بیان اینکه بخش‌های مختلف بنیاد از جمله بنیاد علوی، سازمان املاک و مستغلات و... مکلف شدند به این بخش کمک کنند، گفت: در نقاط مختلف کشور نقاطی را برای آبادانی انتخاب کردیم و برای ١٠هزار خانواده مددجوی کمیته امداد مسکن خواهیم ساخت.


منصوری ادامه داد: تعهدات بنیاد مستضعفان این است که به ازای هر واحد مسکونی ۴۵ میلون تومان در نظر بگیرد که در مجموع ۵٠٠ میلیارد تومان خواهد بود و در مقابل کمیته امداد ٣۵ میلیون تومان به ازای هر واحد هزینه می‌کند.


مدیر عامل بنیاد علوی گفت: به ازای هر واحد مسکونی ۵٠ میلیون تومان وام به مددجویان پرداخت می‌شود و ١٠ میلیون تومان نیز آورده مددجو حساب می‌شود که اگر مددجویی در این زمینه هم مشکل داشت این مبلغ با همکاری کمیته امداد پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما