شناسهٔ خبر: 45259280 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

دیوار بارسلونا کیست؟

فرشته تقی‌زاده

رونالد آرائوخو با عملکرد درخشانی که در خط دفاع داشت در مدت کوتاهی به دیوار بارسلونا تبدیل شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا و به نقل از بی ساکر، بارسلونا در این فصل در ترکیب خود از بازیکنان جوان زیادی بهره می برد. یکی از آن ها رونالد آرائوخو است که به عنوان مدافع وارد پروژه جدید شد و اکنون به یکی از مهره های اصلی آبی اناری ها در خط دفاع تبدیل شده است. او در مدت کوتاهی گام های بزرگی برداشت و با اعتماد به نفسی که داشت توانست به سطح عالی برسد.

در نبود جرارد پیکه مصدوم و لانگله پر از ابهام، بازیکن اروگوئه ای یک گام رو به جلو برداشت و رهبری خط دفاع بارسا را بر عهده گرفت. او با وجود این که ۲۱ ساله است و تجربه کمی دارد نشان داد که می تواند مانند یک دیوار باشد و اجازه عبور به بازیکنان حریف را ندهد. مدافع اروگوئه ای در ۱۵ بازی که در این فصل برای تیم کاتالانی انجام داد تنها یک بار دریبل خورد. این آمار در حالی به ثبت رسید که برابر تیم های برجسته ای همچون اتلتیک بیلبائو، رئال سوسیداد، سویا، والنسیا و یوونتوس بازی کرد.

تنها بازیکنی که توانست از آرائوخو عبور کند آلوارو موراتا بود که این اتفاق در دیدار برابر یوونتوس در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا رخ داد. آن تنها لکه سیاه مدافع بارسا است که در این مدت قدرت، سرعت و استعدادش را نشان داده است. همچنین به خاطر ویژگی هایی که دارد می تواند یک رهبر کامل باشد. در حقیقت مدافع اروگوئه ای یک الماس درخشان است که می تواند برای یک دهه رهبری دفاع آبی اناری ها را بر عهده داشته باشد.

انتهای پیام 

نظر شما