شناسهٔ خبر: 45259192 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

گودرزی: استعدادهای خوبی در دوومیدانی ناشنوایان داریم/ هدف اصلی ما جوانگرایی در ورزش ناشنوایان است

رییس انجمن دوومیدانی ناشنوایان گفت: ورزشکاران مستعدی در دوومیدانی ناشنوایان داریم که نیاز به شناسایی، پرورش و حمایت دارند. جرم کیف قاپی از جرایمی است که شاکیان بسیاری دارد. در این بخش کارشناسان وکیل‌آنلاین نحوه نوشتن شکواییه کیف قاپی را توضیح داده‌اند.

صاحب‌خبر -

احمد گودرزی در گفت‌وگو با میزان درباره شرایط تمرینات دوومیدانی‌کاران ناشنوا در دوران کرونایی اظهار داشت: از آنجایی که ورزشکاران ما عملکرد خوبی در گذشته در مسابقات آسیایی و جهانی داشته‌اند تلاش کردیم این روند را ادامه دهیم. این رشته همواره یکی از امیدهای اصلی ورزش ناشنوایان در میادین بین‌الملی بوده است.

وی ادامه داد: متأسفانه شرایط کرونایی باعث شد نتوانیم برنامه‌هایی را که برای آماده‌سازی ورزشکارانمان در نظر داشتیم بدرستی اجرا و پیاده‌سازی کنیم، اما با توجه به جلساتی که برگزار کردیم تصمیم گرفته شد هر چه زودتر اردوهای تیم ملی را با دعوت از ورزشکاران منتخب که در گذشته موفق به کسب عنوان شده‌اند در دو بخش مردان و زنان آغاز کنیم.

رییس انجمن دوومیدانی ناشنوایان گفت: مرحله دوم برنامه‌های ما برگزاری مسابقات است تا بتوانیم چهره‌های برتر را شناسایی کنیم. نفراتی که رکوردهای خوبی دارند و بتوانند ورودی المپیک را بدست آورند تحت حمایت فدراسیون قرار خواهند گرفت. ورزشکاران مستعدی داریم و هدف اصلی ما جوانگرایی در ورزش ناشنوایان است. خوشبختانه استعدادهای خوبی داریم و تنها نیاز به شناسایی، پرورش و حمایت دارند. امیدواریم بتوانیم تیمی قدرتمند را برای حضور در مسابقات بین‌المللی پیش رو آماده کنیم.

گودرزی درباره زمان آغاز اردوهای تیم ملی عنوان کرد: تمام نفرات برتر را شناسایی کرده‌ایم تا این نفرات را با دعوت به اردوها برای حضور در مسابقات آماده کنیم، اما هنوز آمادگی کامل برای برگزاری ایمن اردوها را نداریم چون رعایت پروتکل‌ها بسیار سخت است. اما تا جایی که اطلاع دارم ورزشکاران با مربیان خود در شهرهای محل سکونتشان تمرینات خود را پیگیری می‌کنند. در اولین فرصت اردوهای تیم ملی را آغاز خواهیم کرد و مطمئناً در سال جدید برنامه‌های خوبی برای دوومیدانی‌کاران ناشنوا خواهیم داشت.

انتهای پیام/

نظر شما