شناسهٔ خبر: 45258271 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

دست‌اندرکاران ساخت تقاطع غیرهمسطح بم - دهبکری به دادگاه احضار شدند

کرمان - ایرنا - دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بم از احضار رییس اداره راهداری بم، بخشدار و پیمانکار ساخت تقاطع غیرهمسطح بم - دهبکری به دادسرا خبر داد و گفت: مسئولان استانی باید نسبت به تعیین تکلیف این نقطه حادثه‌خیز اقدام کنند، در غیر این صورت بزودی علیه آنان اعلام جرم خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، محمد ضیاالدینی روز شنبه در تشریح جزئیات این خبر افزود: در پی بازدید معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمان و  مقامات قضایی و اجرایی شهرستان بم و همچنین تشکیل کارگروه تصادفات استان کرمان در دوم مهرماه سال جاری، در محل احداث این پروژه مقرر شد، عملیات ساخت ۳۰ درصد پایانی این پروژه به صورت ویژه و در اسرع وقت در دستور کار قرار گیرد.
وی ادامه داد: اما متاسفانه پس از بازدید سرزده هفته گذشته، معاون رییس کل دادگستری استان کرمان از این پروژه، میزان پیشرفت ساخت تقاطع غیرهمسطح محور بم به دهبکری مطلوب ارزیابی نشد و همین امر موجب احضار مدیران و پیمانکار مربوطه به دادسرا شده است.
این مقام قضایی اعلام کرد: چنانچه در نقاط حادثه خیز جاده ای شهرستان بم، تصادفی رخ دهد و یکی از دلایل این حادثه مشکلات جاده ای و زیرساختی تشخیص داده شود مسئولان مربوطه باید پاسخگو باشند و به طور قطع تحت پیگرد قضایی قرار خواهند گرفت و علیه آنان اعلام جرم خواهیم کرد.
این مقام قضایی با بیان اینکه نقاط حادثه خیز محورهای مواصلاتی از عوامل بروز تصادفات و سوانح رانندگی در این شهرستان است گفت: اصلاح یا حذف نقاط تصادف خیز تاثیر بسزایی در ارتقای ایمنی و کاهش حوادث ترافیکی و کاهش خسارات و ضایعات دارد.

نظر شما