شناسهٔ خبر: 45254654 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

آغاز عملیات اجرایی ساختمان جدید دادگستری بخش خشت

عملیات اجرایی ساختمان جدید دادگستری بخش خشت در سفر رئیس کل دادگستری استان فارس به شهرستان کازرون آغاز شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، رئیس کل دادگستری استان فارس گفت: ساختمان جدید دادگستری بخش خشت در زمینی به مساحت ۷۰۰ متر مربع و با اعتباری افزون بر ۲۱ میلیارد ریال از مصوبات سفر رییس قوه قضائیه ساخته می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی افزود: از مردم خشت و استان فارس درخواست می‌کنم مراجعات به دادگستری را کاهش داده و مشکلات خود را از طریق شورای حل اختلاف حل کنند

او به صدور بیش از ۶ هزار رأی جایگزین حبس در طول امسال اشاره کرد و بیان داشت: مجازات‌های اجتماعی و محکومیت‌های جایگزین علاوه بر کمک به اصلاح مجرمان زمینه کاهش جمعیت کیفری استان را فراهم می‌سازد که دادگستری استان فارس یکی از دادگستری‌های پیشرو در این زمینه است.

رئیس شورای قضایی استان فارس با تأکید بر اینکه هر تحولی در راستای حل مشکلات دادگستری استان در مسیر ارائه خدمات قضائی بهتر به مردم استان خواهد بود احداث فضا‌های مناسب و ساختمان‌های قضایی را در نتیجه توجه به تکریم ارباب رجوع خواند و بیان داشت: وجود فضای استاندارد اداری یکی از ملزومات تحقق تکریم ارباب ارجوع است.

رئیس کل دادگستری استان فارس با بیان اینکه در تلاشیم تعداد زندانیان را با صلح و سازش کاهش دهیم، افزود: با اجرای این طرح امسال ۳۰۰ نفر زندانی آزاد شدند.

نماد میدان شهدا و گلزار شهدای شهر خشت هم با حضور حجت الاسلام و المسلمین موسوی افتتاح شد.

انتهای پیام/ 

نظر شما