شناسهٔ خبر: 45254510 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

هشدار مردم عراق به آل سعود

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، مردم عراق پس از انفجارهای انتحاری بغداد که یکی از آن توسط یک تبعه عربستان سعودی انجام شد، خشم خود را از آل سعود ابراز کرده و این رژیم را تهدید به انتقام کردند.

آنان در این زمینه با انتشار هشتگ #به آن پاسخ خواهیم داد – در سرزمین شما، سعودی را مسئول ساخت گروه تروریستی وهابی داعش و عملیات های تروریستی آن دانستند.

فاطمه زهراء نوشت: ما روزی سر سعودی که گاو شیرده آمریکا و صهیونیستهاست را قطع خواهیم کرد.

ابومهدی نوشت: ای آل سعود، روزی انتقام تمام بی گناهانی که خونشان را ریختید و کودکانی که خانواده شان را از آنان سلب کردید، خواهیم گرفت.

الخال رامز نوشت: گذرگاه عرعر باز شد و بمب گذاری بازگشت.

وی ادامه داد: در جریان تظاهرات اکتبر با اینکه دولت فلج بود هیچ انفجاری رخ نداد، اکتبریها و تروریسم فقط یک هدف دارند و آن نابودی عراق است.

ریحانه المصطفی نوشت: برای آنهایی که نقش تروریستی سعودی در عراق را فراموش کرده اند تصاویر هزاران انتحاری سعودی را بیاورید که خود را در عراق منفجر کردند و تصاویر پلاکهای خودروهایی که آنان در زمان داعش جنایتکارانشان را با آن به عراق فرستادند.

اچ اس تی نوشت: شیوخشان بهای این جنایت را خواهند پرداخت.

مختار نوشت: محور آمریکایی صهیونیستی سعودی و مزدورانشان مسئول انفجارهای تروریستی عراق هستند.

میرال نوشت: انفجار برای مردم عراق موضوع جدیدی نیست اما بازگشت آن پس از سالها نشانه وجود ضعف در حکومت است.

ابوحسن الحریشاوی نوشت: رابطه ما با سعودی بر اساس عمق زخم و خونی است که با کمربندهای انفجاری و خودروهای بمب گذاری شده شان ریخته شده است.

محمد الناصر نوشت: پس از آنکه داعش مورد حمایت سعودی، مسئولیت انفجار انتحاری را به عهده گرفت، مجلس باید سریعا خواستار اعدام داعشیها شود.

نظر شما