شناسهٔ خبر: 45254334 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

جمعه شب صورت گرفت؛

تداوم باخت های راه یاب ملل در لیگ برتر والیبال

سنندج- تیم والیبال راه یاب ملل مریوان در ادامه ناکامی های خود در لیگ برتر والیبال با نتیجه سه بر صفر بازی را به حریف یزدی خود واگذار کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، تیم راه یاب ملل مریوان در هفته بیست و سوم لیگ برتر والیبال ایران روز جمعه به مصاف تیم خاتم اردکان یزد رفت.

والیبالیست‌های راه یاب ملل در این دیدار برای کسب سه امتیاز بازی وارد میدان شدند اما دو ست اول را با کمترین اختلاف به حریف اردکانی خود واگذار کردند و در ست سوم هم حرفی برای گفتن نداشتند.

تیم خاتم اردکان ست‌های اول، دوم و سوم را با نتایج ۲۵ بر ۲۳، ۲۷ بر ۲۵ و ۲۵ بر ۱۸ به نفع خود پایان داد تا با ۱۸ امتیاز در رده یازدهم قرار بگیرد و راه یاب ملل مریوان هم با هشت امتیاز در رده سیزدهم جدول قرار گرفت.

والیبالیست‌های تیم مریوان تاکنون در این دوره از لیگ برتر تنها دو برد داشته‌اند و ۱۹ بازی را به حریفان واگذار کرده‌اند.

مسابقات هفته بیست و چهارم در روز یکشنبه پنجم بهمن ماه، هفته‌های ۲۵ تا ۲۷ در روزهای ۱۳، ۱۵ و ۱۷ بهمن ماه و سه هفته پایانی مرحله مقدماتی در روزهای ۲۵، ۲۷ و ۲۹ دی ماه برگزار خواهد شد.

در نهایت نیز مرحله مقدماتی لیگ برتر با برگزاری بازی تیم‌های آذر باتری ارومیه و راه‌یاب ملل کردستان در روز ۳۰ بهمن به پایان می‌رسد و هشت تیم برتر جدول ۱۴ تیمی به مرحله نهایی صعود می‌کنند.

نظر شما