شناسهٔ خبر: 45253235 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

قهرمانی تیرانداز المپیکی کشورمان در هفته اول و دوم لیگ برتر تپانچه بادی آقایان

با برگزاری فینال هفته اول و دوم لیگ برتر تپانچه بادی آقایان، جواد فروغی تیرانداز المپیکی کشورمان با کسب بالاترین امتیاز موفق به کسب مقام قهرمانی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، چهاردهمین دوره مسابقات لیگ برتر تپانچه بادی آقایان امروز 3 بهمن ماه با حضور 8 تیم در حالی به میزبانی تیم‌های هیئت همدان و شهرداری اردبیل پیگیری شد که در هفته اول تیم های شهید لطفی هوافضا، هیئت همدان، بانک کارآفرین و فولاد مبارکه سپاهان با غلبه بر تیم‌های غدیر ناجا، نزاجا، مقاومت و شهرداری اردبیل به پیروزی رسیدند.

در بخش تیمی هفته دوم نیز، شهید لطفی هوافضا، مقاومت، فولاد مبارکه سپاهان و هیئت همدان با برتری بر تیم‌های غدیر ناجا، بانک کارآفرین، شهرداری اردبیل و نزاجا به پیروزی دست یافتند.

همچنین با برگزاری فینال این رقابت‌ها در نهایت، جواد فروغی از تیم شهید لطفی هوافضا، وحید گل خندان از تیم بانک کارآفرین و ابراهیم برخورداری از تیم مقاومت به ترتیب در مکان‌های اول تا سوم قرار گرفتند.

در پایان نیز مراسم اهدای جوایز نقدی ورزشکاران با حضور علی دادگر رئیس فدراسیون، رضا ملک محمدی دبیر، سید جعفر حسینی رئیس سازمان لیگ، حسین زکی‌زاده رئیس هیئت تیراندازی استان قزوین، محسن نصر اصفهانی مربی تیم ملی تپانچه و دیگر مسئولان و سرپرستان باشگاه‌ها برگزار شد.

 

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما