شناسهٔ خبر: 45253204 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: دولت.آی‌آر | لینک خبر

مدیرکل ورزش وجوانان استان کرمان:

ظرفیت بسیار بالایی در رشته دو و میدانی در استان کرمان داریم

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان، ورزش دو و میدانی را مادر تمام ورزش ها در سطح استان اعلام کرد و گفت: با توجه به تعدد شهرستان های استان، ظرفیت بسیار بالایی در این رشته ورزشی در استان داریم.

صاحب‌خبر -

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از وزارت ورزش و جوانان ، میثم پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان با حضور هاشم صیامی رییس فدراسیون دو و میدانی جمهوری اسلامی ایران و مسئولین دو و میدانی استان کرمان به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برگزار شد، به بیان گزارشی از عملکرد فدراسیون دو و میدانی و هیئت دو و میدانی استان کرمان پرداخت.

وی عشرت کردستانی و پیمان نصیری را از افتخارات ورزش استان دانست و افزود: این عزیزان پرچمدار عزت کشور و استان هستند. پاریزی تصریح کرد: امروز خدمت رسیدیم که از جنابعالی کسب اجازه کنیم تا با برنامه ها و سیاست هایی که عزیزان دارند، بتوانیم به ورزش دو و میدانی رونق دهیم.

وی ورزش دو و میدانی را مادر تمام ورزش ها در سطح استان اعلام کرد و بیان داشت: با توجه به تعدد شهرستان های استان، ظرفیت بسیار بالایی در این رشته ورزشی در استان داریم و معتقدیم با توجه ویژه و خاص به این رشته ورزشی و با حمایت ها و رهنمودهای شما، هم در حوزه قهرمانی بتوانیم قهرمانان تأثیرگذاری را در رده ملی و بین المللی تحویل جامعه دهیم و هم بتوانیم گستردگی این ورزش را خصوصا در مناطقی که استعدادهای نابی وجود دارد و امکانات محدود تر است، داشته باشیم.  

نظر شما