شناسهٔ خبر: 45252517 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

شهاب زاهدی هم تیمی صیادمنش می شود؟

به نظر می رسد که مهاجم ایرانی تیم المپیک دونتسک اوکراین، فوتبالش را در تیم زوریا لوهانسک ادامه خواهد داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، کشمکش ها بر سر انتقال شهاب زاهدی به یک تیم جدید، مورد مناقشه این بازیکن و باشگاه المپیک دونتسک قرار گرفته به نحوی که این باشگاه از توافق پنهانی شهاب زاهدی با باشگاه زوریا لوهانسک به شدت عصبانی است.


داستان از این قرار است که دو تیم ریو آوه پرتغال و زوریا لوهانسک مشتریان جدی به خدمت گیری شهاب زاهدی هستند و هر دو تیم نیز برای جذب این بازیکن، پیشنهادی 300 هزار یورویی به باشگاه المپیک دونتسک ارائه کرده اند.


در این میان، باشگاه ریو آوه که فصل گذشته مهدی طارمی را نیز در اختیار داشت، حاضر شده است حتی 30 درصد از انتقال بعدی شهاب زاهدی را به المپیک دونتسک واگذار کند و این پیشنهاد با استقبال مسئولان این تیم نیز روبرو شده است در حالیکه زوریا لوهانسک که اللهیار صیادمنش را نیز در ترکیب خود دارد، تنها یک پیشنهاد 300 هزار یورویی و بدون پرداخت انتقال بعدی را به باشگاه زاهدی ارائه داده است.


در حالیکه مدیران المپیک دونتسک نسبت به پیشنهاد ریو آوه پرتغال تمایل نشان داده اند، اما شهاب زاهدی خود علاقه دارد راهی زوریا لوهانسک شده چرا که این تیم در رقابت های لیگ اروپا حضور دارد و این مسئله باعث شده است تا این مهاجم ایرانی حتی با زوریا یک توافق نامه ای امضا کند.

 

 


از آنجایی که زاهدی در 6 ماه پایانی قراردادش با المپیک دونتسک حضور دارد، او با مسئولان زوریا لوهانسک به توافق رسیده و توافق نامه ای را نیز به امضا رسانده که این مسئله خشم مدیران المپیک دونتسک را برانگیخته و آنها زاهدی را از حضور در تمرینات محروم و این مهاجم ایرانی را به تیم دوم خود تبعید کرده اند.


این در حالی است که ایگور بورباس روزنامه نگار اوکراینی روز گذشته خبر داد توافق زاهدی با زوریا فاقد اعتبار است چون این توافق نامه در یوفا ثبت نشده است. وی اعلام کرد زوریا حاضر شده برای زاهدی مبلغ ۳۰۰ هزار یورو به المپیک بدهد اما بدون درصد فروش مجدد این بازیکن که المپیک این پیشنهاد را قبول نکرده است. وی درباره درآمد زاهدی در زوریا هم اعلام کرد این باشگاه با بازیکن ایرانی بر سر مبلغ ماهانه ۱۲ هزار یورو به توافق رسیده است.


مناقشه بر سر مقصد بعدی زاهدی بالا گرفته و این بازیکن تمایلی به حضور در پرتغال ندارد در حالیکه المپیک دونتسک برای بهره گیری از حق فروش بعدی مهاجم ایرانی خود، تمایل دارد او را به ریو آوه بفروشد. به هر حال اکنون مقصد بعدی زاهدی که در این فصل در 12 بازی موفق شده است 8 گل برای تیمش به ثمر برساند، نامشخص بوده و باید دید بالاخره او موفق می شود راهی زوریا لوهانسک شده و در کنار اللهیار صیادمنش زوج خط حمله این تیم را تشکیل دهد یا خیر؟

برچسب‌ها:

نظر شما