شناسهٔ خبر: 45252254 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

باند سارقان فرا استانی در خوزستان منهدم شد

فرمانده انتظامی خوزستان گفت: اعضای باند سارقان حرفه‌ای و فرا استانی فروشگاه‌ها با تلاش پلیس آگاهی استان شناسایی و دستگیر شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سردار سید محمد صالحی فرمانده انتظامی خوزستان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت مغازه در سطح اهواز با شیوه و شگرد مشابه از سوی سرنشینان خودرو‌های سمند و پژو پارس، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

او اظهار داشت: ماموران پایگاه شرق پلیس آگاهی با انجام اقدامات گسترده تخصصی در این ارتباط باند ۴ نفره سارقان که فرا استانی سرقت می‌کردند را شناسایی کرده و در چتر اطلاعاتی خود قرار دادند.

سردار صالحی تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی با رصد اطلاعاتی و اقدامات فنی محل اختفای اعضای باند سارقان را در بوشهر شناسایی و با اخذ نیابت قضائی و همکاری و تعامل با عوامل انتظامی آن شهرستان طی چند عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

این مقام ارشد انتظامی در خوزستان بااشاره به اینکه متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی در تحقیقات و بازجویی به ۲۲ فقره سرقت مغازه که عمده آن‌ها گیم نت، تلفن همراه، خواربار فروشی و لوازم یدکی بود اعتراف کردند، بیان داشت: صحنه‌های سرقت با حضور سارقان بازسازی و مستند سازی شدند.

انتهای پیام/گ

نظر شما