شناسهٔ خبر: 45252170 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مدیر درمان تأمین اجتماعی قم مطرح کرد؛

ترخیص بیمار کرونایی ۱۰۴ ساله در قم

علیمحمدی گفت:ترخیص بیمار کرونایی ۱۰۴ ساله و میزان مرگ ومیر پایین گویای کیفیت خدمت در بیمارستان امام رضا (ع)قم است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان استان قم،  داوود علیمحمدی، مدیر درمان تأمین اجتماعی قم گفت: سازمان تأمین اجتماعی در تنها بیمارستان ملکی خود در قم با ۱۲۰ تخت بستری در ایام شیوع ویروس کرونا، بیش از ۷ هزار و۴۸۹ بیمار را پذیرش کرد که هزار و۸۷ بیمار کرونایی برای دریافت خدمت بستری شدند.

او با اشاره به اهمیت راهبرد کیفیت درمان گفت: کارکنان بیمارستان امام رضا (ع) قم در تمام سطوح مراقبتی و درمانی، اقدامات مراقبت‌های ارزشمندی از بیماران کرونایی انجام دادند که با توجه به میزان مرگ ومیر و بر اساس تعداد بستری، علاوه بر قرار گرفتن در بالاترین سطح کیفی مراقبت نسبت به استانداردها، بیمارستان در جایگاه بسیار مطلوبی قرار گرفت.

مدیر درمان تأمین اجتماعی قم در ادامه گفت: میانگین سنی بستری شدگان بیماران ما در ایام پذیرش بیماران بستری، ۵۷ سال سن بود که ۴۰ درصد پذیرش را خانم‌ها و ۶۰ درصد پذیرش را آقایان به خود اختصاص داد و میانگین سن فوت شدگان، ۶۸ سال سن بود.

او تصریح کرد: ترخیص کوچکترین  بیمارکرونایی با ۶ سال سن و پیرترین بیمار با ۱۰۴ سال سن و همچنین کمترین میزان مرگ ومیر بر اساس میزان بستری، کیفیت خدمت به بیماران کرونایی بیمارستان امام رضا (ع) را در بهترین شرایط و در سطح استاندارد‌های درمانی بسیار مطلوب قرار داد.

علیمحمدی عنوان کرد: حمایت‌های مدیران سازمان تأمین اجتماعی، مدیران استان، گرو‌ه‌های جهادی طلاب، خیرین و کمک‌های مردمی، لحظات بسیار شکوهمندی از همدلی را برای کادر درمان فراهم کرد که لازم می‌دانم از همه به خاطر حمایت‌های بی‌دریغ‌شان تشکر کنم.

انتهای پیام/ش

نظر شما