شناسهٔ خبر: 45252147 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مدیر اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شیروان:

راه ارتباطی ۶۰ روستای شیروان بازگشایی شد

مدیر اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شیروان گفت: در پی کولاک برف که از عصر دیروز شروع شده بود راه ارتباطی تعدادی از روستاهای این شهرستان بازگشایی شد.

صاحب‌خبر -

«حمید جوان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهار داشت: در پی کولاک برف که از عصر دیروز شروع شده بود راه ارتباطی 60 روستای این شهرستان بازگشایی شد.

 

 

مدیر اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شیروان بیان کرد: بازگشایی راه های روستایی در سه بخش مرکزی، سرحد و قوشخانه بوده است که در برخی از مناطق ارتفاع برف به 10 سانتی متر رسیده بود و اینک راه ارتباطی تمام روستاهای این شهرستان باز است.

 

 

جوان عنوان کرد: از ظهر دیروز تاکنون نیروها و عوامل راهداری شیروان مشغول عملیات شن ریزی و نمک پاشی در سطح روستاها شدند که به علت برودت هوا و یخبندان شدید بسیاری از مسیرها چندین مرتبه نمک پاشی و شن ریزی شد.

 

 

وی با بیان اینکه تاکنون 15 کامیون هر کامیون20 تن شن و نمک برای بازگشایی راه های روستایی استفاده شده است، خاطر نشان کرد: 20 دستگاه ماشین آلات با 30 نفر نیروی راهداری مشغول بازگشایی مسیرهای روستایی شدند.

 

 

مدیر اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شیروان تصریح کرد: امسال دو هزار تن مخلوط شن و نمک برای رفع یخبندان راه‌های ارتباطی این شهرستان در فصل بارش‌های زمستانی ذخیره شده است که این میزان برای بازگشایی 17 محور اصلی و فرعی به طول هزار و 100 کیلومتر استفاده خواهد شد.

 

 

به گفته جوان شهرستان شیروان 650 کیلومتر راه روستایی دارد که 70 درصد آن مربوط به مناطق کوهستانی است.

 

 

پایان پیام/641

نظر شما