شناسهٔ خبر: 45251931 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

در لیگ برتر بسکتبال زنان؛

شکست نامی نو از نارسینا

در آخرین روز از دور گروهی لیگ برتر بسکتبال بانوان در گروه یک، نامی نو مقابل نارسینا مغلوب شد و نارسینا به عنوان تیم اول گروه یک راهی مرحله دوم شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز جمعه سوم بهمن ماه، دور برگشت لیگ برتر بسکتبال بانوان، در مرحله گروهی از گروه یک امروز دنبال شد. تیم نارسینا تهران توانست با نتیجه ۷۲ بر ۵۸ نامی نو اصفهان را شکست دهد.

نارسینا بعد از شکست تلخ دیروز مقابل مهرام برای جبران و حفظ صدر جدول نیازمند پیروزی مقابل نامی نو اصفهان بود و توانست در یک بازی دیدنی این کار را انجام دهد. بدین ترتیب نارسینا با تنها یک باخت در مرحله گروهی صدرنشین گروه یک شود و احتمالاً این جایگاه را حفظ خواهد کرد.

در کوارتر نخست نارسینا با قدرت زیاد بازی را شروع کرد و توانست با برتری ۱۹ بر ۹ تیم آزاده زمان پور را شکست دهد.

در کوارتر دوم نامی نو تلاش زیادی برای جبران امتیازات از دست رفت انجام داد اما نارسینا و اجازه پیشی گرفتن به نامی نو نداد و این کوارتر با برتری ۲۱ بر ۱۹ نارسینا به پایان رسید.

در کوارتر سوم باز نارسینا با اختلاف سه امتیاز و برتری ۲۰ بر ۱۷ به برتری رسید.

در کوارتر چهارم و پایانی نامی نو توانست ۱۲ بر ۱۳ بر نارسینا را مغلوب کند اما نارسینا با امتیازهای اندوخته‌اش از کوارترهای قبلی، پیروز میدان شد.

معصومه اسماعیل زاده کاپیتان نامی نو اصفهان در این مسابقه با کسب ۲۵ امتیاز و ۱۴ ریباند، دبل دبل کرد و چهار توپ ربایی نیز به ثبت رساند. فاطمه شهریاری ۱۰ امتیاز و نسرین فلاح امتیاز به دست آوردند مژگان خدادادی نیز با ۶ امتیاز و ۶ توپ ربایی و ۵ ریباند به کار خود در این مسابقه خاتمه داد.

آجمبا بازیکن خارجی نارسینا با ۱۴ امتیاز کسب کرد. یاسمن محمدی ۲۱ امتیاز، یکاترینا فولادوند ۱۰ امتیاز و شوماری هریس ۱۰ امتیاز به دست آوردند.

نظر شما